• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4131 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۰ تير

بازتاب

 

نهاونديان و جهانگيري روابط صميمانه دارند

ديبرخانه شوراي اطلاع‌رساني دولت روز گذشته به يكي از مطالب منتشر شده در صفحه سياسي اعتماد» واكنش نشان داد و با ارسال جوابيه‌اي به دفتر روزنامه نوشت :

 

جناب آقاي الياس حضرتي

صاحب امتياز و مدير مسوول محترم روزنامه اعتماد

نظر به انتشار مطلبي در روزنامه اعتماد در تاريخ 19 تيرماه جاري با عنوان «پشت پرده انتشار شايعه كناره‌گيري جهانگيري از دولت؛ آيا نهاونديان جايگزين سيف مي‌شود؟» و طرح مطالب خلاف واقع در اين گزارش مقتضي است وفق ماده 23 قانون مطبوعات جوابيه ذيل در همان صفحه و ذكر عنوان آن در صفحه يك منتشر گردد.

توضيحات ذيل جهت تنوير افكار عمومي ارايه مي‌شود:

1- اصل خبر پيشنهاد رياست بانك مركزي به دكتر نهاونديان صحت ندارد.

2-آقاي دكتر نهاونديان در چند نوبت، شخصا شايعه استعفاي دكتر سيف و قبول مسووليت خود را تكذيب كرده‌اند.

3-روابط آقاي دكتر جهانگيري و دكتر نهاونديان، هميشه بر پايه همكاري نزديك و صميمانه بوده است.

4- جايگاه و كيفيت رابطه آقاي جهانگيري با رييس‌جمهور، نيز هرگز به گونه‌اي نبوده است كه ايشان نياز داشته باشد با تهديد به استعفا، نظر خود را به كرسي بنشاند.

5- لازم است همه رسانه‌ها و جناح‌هاي سياسي در شرايط تهديد خارجي هم و غم خود را در مسير تحقق وحدت و انسجام ملي و حمايت از دولت، در اين شرايط را اولويت كار خود قرار دهند.

 


معاون سياسي وزارت كشور دولت اصلاحات:

پيشنهاد تشكيل هسته سخت اصلاحات، اظهارنظر شخصي حجاريان است

محمد عطريانفر، معاون سياسي وزارت كشور در دولت اصلاحات، اظهارات اخير سعيد حجاريان مبني بر تشكيل هسته سخت اصلاحات را اظهارنظر شخصي دانست و گفت: حجاريان تعابير منحصر به خودش را دارد كه توسط خود ايشان در حوزه سياسي خلق مي‌شود.

عطريانفر در گفت‌وگو با خبرگزاري آنا، اظهاركرد: اين اظهارنظرها بيشتر استعاراتي است كه توسط خود ايشان در حوزه سياسي خلق مي‌شود و ما نمي‌توانيم اظهارنظر كنيم و اگر ضرورت داشته باشد خود ايشان بايد مساله را باز كند. اينها اظهارنظرهاي شخصي حجاريان است و نمي‌توان به جريان اصلاحات نسبت داد و بيشتر هم استعاراتي است كه خود ايشان به كار مي‌برد كه برخي قشنگ و برخي هم واقعي است و برخي هم نيست و كلا كشش مصاحبه ندارد.


واكنش آشنا به ادعاي ذوالنوري در مورد پسر رييس‌جمهور

حسام‌الدين آشنا به مصاحبه يك نماينده مجلس كه در مورد پسر رييس‌جمهور حرف زده بود، واكنش نشان داد. به گزارش «اعتماد»، آشنا در صفحه توييتر خود نوشت: پسر رييس‌جمهوري نه تابعيت جاي ديگري دارد نه كارت اقامت و نه اصلا سفر خارجي مي‌رود. گفتني است، مجتبي ذالنوري نماينده اصولگراي مجلس پيش‌تر در گفت‌وگو با «اعتماد» گفته بود كه رييس‌جمهوري كه پسر او سه تابعيتي است نمي‌تواند به فكر حل مشكلات اقتصادي باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون