• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4189 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۱ مهر

سومين مدرسه تابستانه دانشگاه خاتم برگزار شد

موسسه مطالعات پيشرفته تهران در دانشگاه خاتم و با همكاري بانك ‌پاسارگاد، جهت ايجاد زمينه مناسب براي بهره‌مندي از دانش استادان بنام دانشگاه‌هاي معتبر جهان، اقدام به برگزاري سومين مدرسه تابستاني كرده‌ است.

به گزارش روابط ‌عمومي بانك ‌پاسارگاد، سومين و آخرين مدرسه تابستاني دانشگاه خاتم سال 2018، در حوزه علوم كامپيوتري، با عنوان «شبكه‌ها و سيستم‌ها»، با استقبال بسيار خوب دانشجويان و مشاركت 11 استاد از دانشگاه‌هاي معتبر برگزار شد. در اين دوره در حدود 50 نفر از دانشجويان تحصيلات تكميلي دانشگاه‌هاي برتر كشور نيز حضور داشتند.

براساس اين خبر، «موسسه مطالعات پيشرفته تهران» در دانشگاه خاتم در نيمه اول سال 1397، همچون سال‌هاي گذشته اقدامات موثري
در راستاي گسترش علم و برگزاري رويدادها و سخنراني‌هاي علمي انجام داده است. برگزاري 7 سخنراني علمي، 3 دوره كوتاه‌مدت و 3 مدرسه تابستاني از جمله اين اقدامات هستند. هدف اين موسسه از برگزاري چنين رويدادهايي، به‌ويژه مدارس تابستاني با حضور استادان متعدد از دانشگاه‌هاي برتر بين‌المللي، گشودن باب تعاملات آموزشي و پژوهشي ميان استادان، پژوهشگران و دانشجويان شاغل در موسسات و دانشگاه‌هاي داخل كشور و استادان، پژوهشگران و دانشجويان ايراني و خارجي شاغل در برترين موسسات بين‌المللي است. برگزاري دوره‌هاي مشابه، جهت شركت استادان و دانشجويان ادامه داشته و از طريق سايت دانشگاه خاتم اقدام كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون