• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3207 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۶ اسفند

خبر كوتاه

حقيقي برگشت، پنافيل باخت و دوباره به ته جدول چسبيد

پنافيل كه در هفته گذشته به تساوي دست يافته بود با بازگشت حقيقي به چارچوب دروازه باخت ديگري را تجربه كرد. پنافيل كه عليرضا حقيقي را در اختيار دارد در ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر پرتغال به مصاف ريوآوه رفت و با نتيجه دو بر صفر نتيجه را واگذار كرد. حقيقي هفته گذشته در ديداري كه به كسب تساوي پنافيل منجر شد حضور نداشت اما در اين هفته وي از ابتدا در تركيب تيمش قرار داشت ولي نتوانست مانع باخت همبازي‌هايش شود. در جدول ليگ پرتغال پنافيل با 16 امتياز دوباره به انتهاي جدول چسبيد.

 

سفر  كفاشيان به بيشكك

در روزهايي كه اختلافات كي روش و اسدي، دبير كل فدراسيون فوتبال به اوج رسيده، كفاشيان به قرقيزستان سفر كرده است. بايد اختلاف سرمربي تيم ملي با مسوولان و مربيان تيم اميد را هم به مشكلات فدراسيون فوتبال اضافه كرد. كفاشيان كه مي‌توانست با ماندن در فدراسيون، حداقل مشكلات را مديريت كند، ترجيح داد به قولي كه به مسوولان فوتبال قرقيزستان داده بود عمل كند و راهي بيشكك پايتخت اين كشور شود. كفاشيان به عنوان رييس زون مركزي و نايب رييس فدراسيون فوتبال آسيا موظف است به كشورهاي تحت عضو سركشي كند و علاوه بر بررسي شرايط فوتبال‌شان، درخواست‌هاي آنها را بشنود و در جلسات كنفدراسيون معرفي كند.

هوادار تيم فوتبال سن لورنزو كشته شد

هوادار تيم فوتبال سن لورنزو به هنگام شادي پيروزي سه بر يك اين تيم مقابل هوراكان از ارتفاع ۵۰ متري سقوط كرد و درگذشت. يك هوادار جوان از جايگاه ۵۰ متري ورزشگاه «نوئوو گاسومترو» بر روي هوادار ديگري كه در حال ترك ورزشگاه بود سقوط كرد و درگذشت. اين هوادار ۲۴ ساله كه «پابلو خيمنس» نام داشت در دم درگذشت و هوادار ۳۳ ساله ديگر به نام «استبان اوته‌رو» هم به بيمارستان منتقل شد اما شرايط وي خيلي حاد گزارش نشده است. پسر چهارساله اوته‌رو در اين حادثه آسيب نديده است. «ادواردو بائوزا»، سرمربي سن لورنزو، گفت: خيلي از اين بابت ناراحتيم. به همين خاطر نمي‌توانيم آن‌گونه كه دوست داريم جشن بگيريم. ديدار سن لورنزو و هوراكان يكي از مهم‌ترين شهرآوردهاي فوتبال آرژانتين است.

 

عسگريان: نامه‌اي‌ براي بازيكنان سرباز دريافت نكرده‌ايم

معاون باشگاه فولاد خوزستان مي‌گويد هنوز نامه رسمي‌اي‌ درخصوص صدور مجوز بازي پنج بازيكن سرباز اين تيم براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا، به باشگاه ارسال نشده است. اسماعيل عسگريان در خصوص خبرهايي مبني بر صدور مجوز بازي چند بازيكن سرباز اين تيم براي حضور در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا، اظهار كرد: در مورد صدور مجوز بازي رحماني، رفيعي، سعيدي، كرمي و عبدالله‌زاده هيچ نامه رسمي‌اي از سوي حوزه نظام وظيفه يا فدراسيون فوتبال به دست ما نرسيده است ولي در حال پيگيري موضوع هستيم تا مشكل كاملا حل شود و بتوانيم از حضور دو، سه بازيكن‌مان استفاده كنيم. عسگريان در ادامه گفت: به هر حال نامه رسمي به دست ما نرسيده است و هيچ چيزي در خصوص اين بازيكنان مشخص نيست و همه‌چيز پيش از بازي، مشخص خواهد شد. ما در حال پيگيري هستيم تا ببينيم نتيجه مي‌گيريم يا خير. بايد مطمئن شويم كه اين مجوز صادر شده است يا خير و اينكه مجوز دقيقا براي چه كساني صادر مي‌شود، را هم نمي‌دانيم.

 

شام مشترك فرگوسن و رونالدو براي بازگشت به منچستر

سر آلكس فرگوسن قصد دارد كريستيانو رونالدو را به منچستريونايتد دعوت كند تا اين ستاره پرتغالي به تيم سابق خود بازگردد. كريستيانو رونالدو پس از كسب سومين توپ طلاي فوتبال خود در سال 2015 با افت فاحشي در رئال روبه‌رو بوده است و نتوانسته بازي‌هاي خوبي چون سال قبل نشان دهد. از طرفي مهاجمان منچستر يونايتد در اين فصل عملكرد بدي داشتند و همين باعث شده است تا منچستريونايتد نتواند در بين تيم‌هايي كه براي قهرماني مي‌جنگند شانس داشته باشد. سر آلكس فرگوسن كه سفير باشگاه منچستريونايتد است مي‌خواهد يكي از مهم‌ترين انتقالات فوتبال را انجام دهد و كريستيانو رونالدو را از رئال مادريد به منچستريونايتد برگرداند. اين مربي اسكاتلندي درخواست يك شام مشترك در يك رستوراني در لندن را با اين ستاره پرتغالي گذاشته است تا در اين رستوران درباره پيوستن رونالدو به منچستر مذاكره كند.

 

توافق با اسپانسر و مذاكره بر سر ضمانت اجرايي

مسوولان وزارت ورزش و جوانان با اسپانسر قبلي پرسپوليس براي همكاري دوباره به توافق نهايي رسيدند و مذاكرات تنها در خصوص يك مورد خاص ادامه دارد. بعد از تغيير و تحولاتي كه در زمينه مديريت باشگاه پرسپوليس رخ داد يكي از اقدامات حسين نژاد‌فلاح به عنوان قائم‌مقام جديد باشگاه مشخص شدن وضعيت اسپانسر تيم بود. خادم، نماينده تام‌الاختيار وزارت ورزش در امور خصوصي سازي پرسپوليس و استقلال با رايزني‌هاي خود بار ديگر با مسوولان بهنام پيش‌روي كيش جلساتي را برگزار كرد و به توافقاتي هم براي ادامه همكاري اين حامي مالي رسيد. در راستاي همين توافقات هم هفته گذشته اين اسپانسر مبلغ 500 ميليون تومان به باشگاه پرسپوليس پول تزريق كرده است. اين طور كه به نظر مي‌رسد باشگاه پرسپوليس با اين شركت به توافق نهايي رسيده جز يك مورد خاص كه ضمانت اجرايي عنوان شده است. امروز نيز خادم با گلرخسار رييس شركت بهنام پيش‌روي كيش جلسه‌اي را برگزار كرد تا احتمالا در مورد بحث ضمانت اجرايي نيز طرفين به توافق برسند.

 

استقلالي‌ها باز هم مذاكره با اسكوچيچ را تكذيب كردند

باشگاه استقلال بار ديگر حضور سرمربي كروات تيم فولاد خوزستان را در اين تيم تكذيب كرد و به حمايت از قلعه‌نويي پرداخت. در اين بيانيه آمده است: در حالي كه باشگاه استقلال چندي پيش طي بيانيه‌اي به‌شدت حضور اسكوچيچ در اين باشگاه و تمايل مديرعامل استقلال به حضور وي در جمع آبي‌پوشان را تكذيب كرده بود، متاسفانه برخي از رسانه‌ها با اهدافي خاص سعي در القاي اين مساله دارند كه باشگاه استقلال به دنبال جذب اين مربي كروات است. باشگاه استقلال و بهرام افشارزاده مديرعامل استقلال براي بار چندم ضمن تكذيب حضور اسكوچيچ در اين باشگاه، حمايت قاطع خود را از امير قلعه‌نويي اعلام مي‌دارد و اعتقاد دارد اين سرمربي بهترين گزينه براي هدايت آبي‌پوشان است. بديهي است در صورت تكرار اين اخبار كذب باشگاه استقلال حق هر گونه شكايت از رسانه‌هايي كه دست به اين اقدامات مي‌زنند را براي خود محفوظ مي‌دارند.

 

پورحسن: شخصا شاهد فحاشي تماشاگران بودم

رييس سازمان ليگ واليبال ايران درباره محروميت تماشاگران باشگاه پيكان براي بازي فينال گفت: شخصا شاهد فحاشي تماشاگران و ليدرهاي باشگاه پيكان بودم و آنها را به سالن مسابقه راه نخواهم داد. منوچهر پورحسن اظهار كرد: تماشاگران پيكان براي بازي فينال و تا اطلاع ثانوي محروم مي‌شوند. جلسه‌اي در فدراسيون خواهيم داشت و اين موضوع را بررسي مي‌كنيم. به هيچ عنوان ليدرهاي باشگاه پيكان را به سالن‌هاي مسابقه راه نخواهم داد. گفتم از آنها عكس بگيرند تا از اين پس برخورد كنيم. خيلي بي‌تربيت هستند و فحاشي مي‌كنند. اين مقام مسوول در ادامه تاكيد كرد: از سوي ديگر بايد يك گروه از بازيكنان را هم دعوت كنيم و بپرسيم كه چرا به جاي بازي زير تور با هم حرف مي‌زنند. اين هم سوي ديگر جريان است كه بايد با آن برخورد كنيم. من به عنوان مسوول سازمان ليگ الان همه بداخلاقي‌ها را ديده‌ام. تماشاگران پيكان فحش دادند. بي‌تربيت و بي‌ادب هستند. من يك خانه‌اي دارم و آنها را به خانه‌ام راه نمي‌دهم. دليلي ندارد افرادي را به واليبال راه دهم كه حرمتم را نگه نمي‌دارند. من بايد كار خودم را انجام دهم و نشان دهم كه فدراسيون واليبال با بي ادبي برخورد مي‌كند. البته ممكن است كه از سوي برخي به سازمان ليگ فشار بياورند تا اين تصميم را لغو كند اما من بايد كار خودم را انجام دهم.

 

نژادفلاح: مخالف خصوصي شدن پرسپوليس نيستم

قائم مقام باشگاه پرسپوليس با اعلام خبر پرداخت پاداش ويژه به بازيكنان اين تيم در صورت پيروزي مقابل النصر گفت: با خصوصي‌سازي مخالف نيستم زيرا كارهاي اقتصادي تمام كشورهاي پيشرفته توسط مردم انجام مي‌شود. محمدحسين نژادفلاح پيش از سفر تيم فوتبال پرسپوليس به عربستان در خصوص آخرين وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس در آستانه مسابقه با النصر، گفت: سعي كرديم در اين فرصت، مشكلاتي كه پيرامون باشگاه و تيم وجود داشت را حل كنيم تا از سوي ما براي باشگاه‌ حاشيه‌سازي نشود. اين مساله نيازمند پيگيري‌هاي فراوان بود كه ما اين كار را انجام داديم تا اين سفر به خوبي انجام شود. وي در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه آيا براي بازيكنان پاداشي در نظر گرفته يا خير؟، اظهار كرد: فعلا پول توجيبي در نظر گرفتيم و در صورت پيروزي مقابل النصر هم مطمئنا پاداش ويژه‌اي به بازيكنان پرداخت مي‌‎شود. با اين حال اميدوارم دست پٌر بازگرديم. قائم مقام باشگاه پرسپوليس درباره خصوصي‌سازي باشگاه افزود: من با خصوصي‌سازي مخالف نيستم و كارهاي اقتصادي تمام حكومت‌ها و كشورهاي پيشرفته توسط مردم انجام مي‌شود. من با اصل واگذاري موافق هستم و اصرار به اين كار دارم، اما واگذاري بايد به صورت اصولي و صحيح انجام شود و دغدغه‌هاي من و وزارت ورزش و جوانان يكي است و هر دو بخش به خصوصي‌سازي اصرار داريم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون