• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3207 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۶ اسفند

سرخط خبرها

 راس ساعت هشت صبح امروز در جلسه‌اي كه محمود گودرزي با وزراي دادگستري و اقتصاد و دارايي خواهد داشت، درباره روند خصوصي سازي سرخابي‌ها مذاكره و تصميم‌گيري خواهد شد.
 مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان در خصوص راي كميته انضباطي مبني بر برگزاري مسابقات خانگي اين تيم بدون حضور تماشاگر اعلام كرد اين راي خيلي سختگيرانه است. گفتني است به دليل حواشي به وجود آمده در بازي پرسپوليس با نفت مسجد سليمان، كميته انضباطي اين تصميم را اتخاذ كرد.
 با هماهنگى عليرضا اسدي، دبير كل فدراسيون فوتبال مقرر شد تمرينات
آماده سازي تيم ملي اميد در زمين شماره يك آكادمي فوتبال برگزار شود.
 سخنگوي ستاد ملي مبارزه با دوپينگ (نادو) از صدور راي و محروميت چهار ورزشكار دوپينگي خبر داد. دو بسكتباليست و يك شناگر كه نمونه‌هاي تست شان مثبت اعلام شده است، به مدت دوسال از حضور در فعاليت‌هاي ورزشي محروم شدند.
 رقابت‌هاي تيراندازي با كمان كاپ آسيا در دو رشته ريكرو و كامپوند از روز چهارشنبه (27 اسفند ماه) به ميزباني تايلند آغاز مي‌شود و نمايندگان ايران به رقابت با حريفان خود خواهند پرداخت.
 نصرالله سجادي، معاونت قهرماني وزارت ورزش و جوانان اعلام كرد براي تفاهمنامه مالي فدراسيون‌هاي ورزشي نياز به بررسي برنامه و تقويم سال آينده فدراسيون‌ها داريم/ از بين 50 فدراسيون تنها تقويم سال 94 فدراسيون تيراندازي باقي مانده است
 مجيد نوروزي، رييس انجمن شناي جانبازان ومعلولان، جوانگرايي را مهم‌ترين اتفاق اين رشته در سال جاري عنوان كرد.
 رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) در سفر به قطر، خواستار بهبود وضعيت كارگران در كشور ميزبان جام جهاني 2022 شد.
 مديرعامل باشگاه استقلال اعلام كرد تا قبل از پايان سال حقوق عقب افتاده پرسنل باشگاه را بعد از ماه‌ها تعويق پرداخت خواهد كرد.
 بر اساس نظرسنجي اكثر سايت‌هاي خبري، سعيد معروف به عنوان ورزشكار برتر سال توسط مخاطبان انتخاب شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون