• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4234 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ آبان

ضايعات‌فروشان خلازير ساماندهي مي‌شوند

نشست مشترك مديرعامل شركت ساماندهي و شهردار منطقه 19 در ساختمان شهرداري منطقه برگزار شد. به گزارش روابط عمومي شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر، در اين نشست تحصيلي و شهردار منطقه پيرامون ساماندهي ضايعات‌فروشان خلازير و فروشندگان سيار گل در محدوده بزرگراه منتهي به بهشت زهرا به گفت‌وگو پرداختند.

در اين نشست تحصيلي ضمن بازديد از محدوده ضايعات‌فروشان خيابان خلازير بر ساماندهي صنوف اين محدوده تاكيد كرد. وي با اشاره بر لزوم مكان‌يابي‌هاي جديد جهت ساماندهي فروشندگان سيارگل در بزرگراه منتهي به بهشت زهرا، از جذب سرمايه‌گذار جهت راه‌اندازي بازار بزرگ گل در اين محدوده خبر داد.

در ادامه اين نشست، توكلي، شهردار منطقه 19 با اشاره به معضلات ضايعات‌فروشان خيابان خلازير، اظهار داشت: عدم ثبات در مالكيت گاراژها، نبود يك واحد صنفي مشخص در محل و وقفي بودن زمين‌هاي اين مجموعه از جمله محدوديت‌هاي ساماندهي خيابان خلازير است. 300 گاراژ، 2 هزار واحد صنفي و 750 باب مغازه در محدوده خلازير مشغول به فعاليت هستند.

گفتني است در اين جلسه مقرر شد كه كليه معضلات فوق با تشكيل يك كميته فني و تخصصي مشترك و با همكاري منطقه و شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر مرتفع شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون