• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4257 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ آذر

براي صدرنشيني مجدد منچسترسيتي

گوارديولا اميدش به مورينيو است

تيم فوتبال منچسترسيتي در هفته هفدهم ليگ برتر انگلستان در خانه خودش اورتون را 3 بر 1 شكست داد.

شاگردان پپ گوارديولا در ديدار مقابل اورتون با دو گل گابريل ژسوس در دقايق 22 و50 و گل رحيم استرلينگ در دقيقه 69، سه امتياز بازي را كسب كردند. تك‌گل اورتون در دقيقه 65 توسط لوين به ثمر رسيد.

منچسترسيتي با اين برد 44 امتيازي شد و موقتا به صدر جدول بازگشت. پپ گوارديولا اكنون اميدوار است در بازي حساس امروز ليورپول و منچستريونايتد، خوزه مورينيو مانع كسب 3 امتياز بازي از سوي ليورپول شود تا منچسترسيتي دوباره به صدور جدول بازگردد. ليورپول براي حفظ صدرنشيني نويافته‌اش، امروز بايد در ورزشگاه خانگي خودش منچستريونايتد را شكست دهد. باخت يا تساوي ليورپول موجب صدرنشيني مجدد منچسترسيتي مي‌شود.

پيروزي من‌سيتي با دو گل ژسوس مقابل اورتون در حالي رقم خورد كه گابريل ژسوس مدت‌ها بابت گل نزدنش براي من‌سيتي تحت فشار هواداران من‌سيتي قرار داشت. گل دوم ژسوس در اين بازي جزو گل‌هاي ديدني نيم‌فصل اول ليگ برتر انگلستان بود.

پپ گوارديولا امروز در حالي براي صدرنشيني مجدد به مقاومت تيم مورينيو در برابر ليورپول اميدوار است كه در هفته دوازدهم اين فصل، خوزه مورينيو را به سختي مغلوب نبوغ تاكتيكي خودش كرد. ديدار تيم‌هاي منچسترسيتي و منچستريونايتد در هفته دوازدهم ليگ برتر با پيروزي 3 بر 1 من‌سيتي پايان يافت.

گوارديولا تاكنون 22 بار به مصاف مورينيو رفته و 7 پيروزي نصيبش شده و 3 بار هم به آقاي خاص باخته است. 12 مصاف اين دو مربي نيز به تساوي منجر شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون