• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4257 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ آذر

كوتاه از جهان ورزش

لوكا مودريچ در گفت‌وگو با نشريه كروات «اسپورتسكه نووستي» درباره غيبت رونالدو و مسي در مراسم اهداي توپ طلا گفت: « از قرار معلوم اين جوايز و افتخارات تنها زماني ارزش دارد كه به آنها تعلق بگيرد. ولي اين حركت در واقع بي‌احترامي به ديگر بازيكنان و حتي راي‌دهنده‌هايي است كه در 10 سال گذشته به آنها راي داده‌اند. يعني مي‌خواهند بگويند كه همه راي‌دهندگان اشتباه كرده‌اند؟ اگر نظرشان واقعا اين است، پس بهتر است تمام جوايز و راي‌گيري‌ها و مراسم را تا اطلاع ثانوي تعطيل كنيم و بگوييم تا زماني كه رونالدو و مسي بازي مي‌كنند همه جوايز و افتخارات به تناوب به آنها تعلق بگيرد.»

پل اينس، هافبك سابق منچستريونايتد در انتقاد از مواجهه مورينيو با پل پوگبا گفت: «براي من عجيب است چرا هر ستاره‌اي زير نظر مورينيو به بازيكني معمولي بدل مي‌شود. پوگبا در يوونتوس فوق‌العاده بود ولي در يونايتد تاثيرگذاري سابق را ندارد. سبك بازي يونايتد مورينيو جذاب نيست و با كيفيت ستاره‌هايش همخواني ندارد.»

غلامرضا محمدي، سرمربي تيم كشتي آزاد ايران، درباره رابطه‌اش با رسول خادم گفت: «من و خادم از دوستان و رفقاي خيلي قديمي هستيم و هيچ مشكلي با هم نداريم. در بحث‌هاي فني هم خيلي نزديك به هم فكر مي‌كنيم. خادم در اين چند سال به من اعتماد داشت و از من براي همكاري دعوت كردم. اين ۲ سالي كه سرمربي تيم نوجوانان بودم، تجربه خيلي خوبي بود و خادم نيز به من كمك كرد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون