• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4291 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۴ بهمن

سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در تاسيسات فاضلاب اصفهان

هاشم اميني، مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: از سال 92 تاكنون 19 پروژه در بخش فاضلاب با سرمايه‌گذاري يك‌هزار و 119 ميليارد توماني بخش خصوصي در سطح استان اصفهان عملياتي شد.

اميني با اشاره به اجراي تاسيسات فاضلاب در شهرهاي مباركه و لنجان كه با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در دستور كار قرار گرفت، عنوان كرد: سرعت اجراي تاسيسات فاضلاب در شهرهاي مباركه، كركوند، زيباشهر، ديزيچه، زرين‌شهر، چمگردان، زاينده‌رود، سده و لنجان و ورنامخواست با مشاركت بخش خصوصي 14 برابر ميانگين 25 سال گذشته بوده است.

وي افزود: از سال 68 تا 92 حدود 165 كيلومتر شبكه فاضلاب در شهر‌هاي مباركه، كركوند، زيباشهر، ديزيچه، زرين‌شهر، چمگردان، زاينده‌رود، سده و لنجان و ورنامخواست اجرا شد. از سال 92 تاكنون بيش از 570 كيلومتر شبكه فاضلاب در اين شهرها اجرا شده است.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان اصفهان با بيان اينكه هم‌اكنون اجراي تاسيسات فاضلاب در شهرهاي مباركه، كركوند، زيباشهر، ديزيچه، زرين‌شهر، چمگردان، زاينده‌رود، سده و لنجان و ورنامخواست به پيشرفت فيزيكي 89 درصدي رسيده است، اعلام كرد: مطابق با انعقاد قرارداد بيع متقابل ميان شركت آب و فاضلاب استان اصفهان و شركت فولاد مباركه در راستاي اجراي شبكه فاضلاب در مقابل تخصيص پساب مقرر شد 640 كيلومتر شبكه فاضلاب در اين شهرها اجرا شود كه تاكنون 570 كيلومتر از اين رقم عملياتي شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون