• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4294 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۸ بهمن

جام ملت‌هاي آسيا در آينه خبر

كارلوس كي‌روش در نشست خبري پيش از بازي با ژاپن گفت: مطمئنا ژاپن تيم بسيار خوبي است. اين تيم سرعت بالايي دارد و حركات آنها در عمق بسيار حساب شده است. اما ما به دنبال اين هستيم تا هويت خودمان را از دست ندهيم. ما بعد از هشت سال تلاش و ازخودگذشتگي‌ حالا سلاح‌هاي خودمان را داريم و فردا به دنبال اين هستيم تا بتوانيم خودمان را ثابت كنيم و نشان دهيم ما ايران هستيم.

كريم انصاري‌فرد يكي از گلزنان تيم ملي در بازي با چين از علي دايي خواست براي بازي با ژاپن در كنار تيم ملي قرار گيرد و به او و ديگر ملي پوشان روحيه بدهد.

رسانه كره‌‌‌‌اي استارنيوز نوشت: «سون هيونگ مين بدون شك تك‌خال فوتبال كره و بهترين فوتباليست قاره آسيا است ولي اين ابرستاره آسيايي در جام ملت‌ها حتي نتوانست يك گل به ثمر برساند. از دلايل ناكامي سون، توجه تيم‌هاي رقيب به او و يارگيري فشرده آنها با او بود؛ البته سون علت ناكامي‌اش را خستگي فيزيكي اعلام كرد و اين عذر او تا حد زيادي درست است.»

مدافع تيم ملي چين به خاطر اشتباه در برابر ايران به تيم دوم باشگاهش تبعيد شد. سايت تيتان اسپورت چين در اين خصوص نوشت: «باشگاه گوانگژو اورگراند چين از عملكرد فنگ ژيائوتنگ، مدافع خود در بازي برابر ايران بسيار ناراحت است. اين بازيكن در بازي برابر ايران اشتباهات زيادي خصوصا در صحنه گل اول داشت كه منجر به باز شدن دروازه چين شد. به همين خاطر باشگاه گوانگژو اين مدافع را به تيم دوم خود (ذخيره‌ها) تبعيد كرده است.»

تيم ملي اردن با ويتال بوركلمانس سرمربي بلژيكي تيم ملي اردن به توافق چهارساله رسيد.

مارچلو ليپي پس از شكست چين مقابل ايران، حاضر نشد با بازيكنانش و اتوبوس تيم به هتل برگردد و با همسرش ورزشگاه را ترك كرد.

خداداد عزيزي درباره بهترين بازيكن ايران در جام 2019 گفت: با تمام احترامي كه براي سردار آزمون و مهدي طارمي در خط حمله، اميد ابراهيمي زحمتكش در ميانه ميدان، وحيد اميري متعصب، پورعلي گنجي در خط دفاع و بيرانوند درون دروازه همين‌طور ساير بازيكنان قائل هستم من اشكان دژاگه را بهترين بازيكن ايران ديدم. يك رهبر بزرگ كه به خوبي از عهده وظايفش برآمده و نشان داده است كه جاي خالي‌اش در جام جهاني چقدر محسوس بود. اشكان در سرعت دادن به بازي، از سرعت انداختن بازي، رهبري بازيكنان در لحظات كليدي و... بي‌نظير عمل كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون