• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4311 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱ اسفند

ويژه

سامانه شناسايي تامين‌كنندگان و پيمانكاران ايرانول راه‌اندازي شد

سامانه شناسايي تامين‌كنندگان و پيمانكاران شركت نفت ايرانول به منظور شفاف‌سازي، حذف واسطه‌ها و مستند‌سازي تحت نظارت و كنترل مديرعامل و اعضاي هيات‌مديره به آدرس www.iranol.ir رونمايي و راه‌اندازي شد. به گزارش ايلنا، عيسي اسحاقي در جلسه شوراي مديران و مسوولان ايرانول در پالايشگاه آبادان گفت: با استفاده از اين سامانه، تامين‌كنندگان و پيمانكاران مي‌توانند بدون واسطه و به صورت مستقيم، توانايي‌ها و پتانسيل‌هاي خود را معرفي كرده و شركت نفت ايرانول اقلام مورد نياز خود را از توليد‌كننده يا تامين‌كننده آن به صورت مستقيم تهيه و در نتيجه موجبات كاهش قيمت تمام شده محصولات و ايجاد ارزش افزوده براي ايرانول و خريداران فراهم آيد.

 

حضور بيمه البرز در نمايشگاه بانك و بيمه خراسان رضوي

شركت بيمه البرز در نمايشگاه بانك، بيمه و بورس استان خراسان رضوي حضور يافت و به عنوان غرفه برتر در زمينه تخصصي برگزيده شد. به گزارش روابط عمومي بيمه البرز، ‌در اين نمايشگاه 3 روزه كه در بهمن ماه برگزار شد، معاون وزير اقتصاد، نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي و اعضاي شوراي شهر مشهد از غرفه بيمه البرز بازديد كردند.

 

اعلام روزها و ساعات كاري شعب كشيك بانك آينده

با توجه به افزايش مراجعات از اول اسفند ماه تا پايان سال‌ جاري در تمام روزهاي هفته يك ساعت به زمان فعاليت باجه عصر 275 شعبه فعلي بانك آينده افزوده شده است.

همچنين «شعب منتخب» بانك آينده نيز به عنوان «شعب كشيك» طي روزهاي جمعه 17 و 24 و چهارشنبه 29 اسفند ماه سال 1397 و نيز روزهاي شنبه 3 و يك‌شنبه 4 فروردين‌ ماه سال 1398 از ساعت 9:00 صبح الي 13:00 آماده ارايه خدمات به مردم و مشتريان محترم بانك آينده خواهند بود.براي اطلاع از اسامي شعب منتخب بانك آينده و اطلاعات مربوط به آنها در سراسر كشور به تارگاه رسمي بانك آينده به ‌نشاني: www.ba24.ir مراجعه فرمايند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون