• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4372 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۳۱ ارديبهشت

ويژه

احداث ۱۴ هزار واحد مسكنوني براي خانوارهاي چند‌معلولي

كيومرث سلگي، مديرعامل انجمن خيران مسكن‌ساز كشور گفت: بيش از ۱۴ هزار واحد مسكن براي خانوارهاي چندمعلولي ساخته مي‌شود. به گزارش «روابط عمومي اداره كل بنياد مسكن استان بوشهر» كيومرث سلگي در نشست اعضاي انجمن خيران مسكن‌ساز با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: مشاركت در ساخت مسكن براي اقشار نيازمند از اهميت بسيار زيادي برخوردار است. مديرعامل انجمن خيران مسكن‌ساز كشور با اشاره به فعاليت اين انجمن در همه مراكز استان‌ها و ۱۲۰ شهرستان كشور خاطرنشان كرد: ساخت ۳۰ هزار واحد مسكن خير‌ساز در كشور آغاز شده كه تاكنون ۲۰ هزار واحد تكميل و تحويل شده است.

وي اضافه كرد: در استان بوشهر نيز شاهد مشاركت و همراهي خوبي از سوي خيرين هستيم و با توجه به افزايش قيمت ساخت مسكن انتظار مي‌رود كه مشاركت‌ها در اين امر خير افزايش يابد. سلگي از ساخت ۱۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسكوني براي خانواده‌هاي چندمعلولي در سطح كشور خبر داد و بيان كرد: تاكنون پنج هزار واحد مسكوني ويژه خانواده‌هاي دو معلولي در استان‌ها از سوي اين انجمن ساخته و تحويل شده است. وي از ساخت شش هزار و ۵۰۰ واحد مسكوني در روستاها براي خانواده‌هاي چندمعلولي خبر داد و افزود: در سطح شهرها نيز هفت هزار و ۷۰۰ واحد مسكوني توسط انجمن خيران مسكن‌ساز ساخته مي‌شود.

 

قدرداني استاندار از شهردار اصفهان براي انجام مسووليت اجتماعي

استاندار اصفهان در چهاردهمين جشنواره روابط‌عمومي‌هاي استان با اهداي لوح و شمايل ويژه، از دكتر نوروزي شهردار اصفهان براي حضور ویژه شهردار و نیروهای پشتیبانی و امدادرسانی شهرداری اصفهان در استان‌های درگیر سیل در نوروز امسال تقدير كرد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، اين تقدير به پاس توسعه دیپلماسی شهری و ارتباطات استانی و انجام مسوولیت اجتماعی در بحران استان‌های درگیر سیل انجام شد. در متن تقدير استاندار اصفهان آمده است: هو العليم؛ خروش طبيعت و وقوع سيل اگرچه اتفاق تلخ بهار امسال بود و كام هموطنان را تلخ كرد، اما آغاز فصل ديگری از همدلی و نوعدوستی، تصوير شيرين و ماندگار اين اتفاق شد. آنان كه فراتر از ابلاغ و بخشنامه، پای در راه كمك به همنوعان و هموطنان نهاده و مسووليت اجتماعی خود را با شعار «همدلی برای ايران» به نيكی ادا كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون