• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4378 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۸ خرداد

تحصيلي خبر داد

تحويل ۱۳۵ قلاده سگ به حاميان حقوق حيوانات

حميدرضا تحصيلي مديرعامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر با همراهي جمعي از هنرمندان و حاميان حقوق حيوانات در نقاهتگاه سگ‌هاي بدون صاحب در آرادكوه حضور يافت و بنا بر توافق ۱۳۵ قلاده سگ را به حاميان بوستان‌هاي سرخه حصار، چيتگر و منطقه تلو تحويل داد.

به گزارش روابط عمومي شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر، تحصيلي با اشاره به اينكه چندي پيش طي طرحي ضربتي سگ‌هاي بوستان‌هاي سرخه‌حصار، چيتگر و منطقه تلو جمع‌آوري شدند، اظهار داشت: صبح روز گذشته نمايندگان حاميان حيوانات مناطق نامبرده و جمعي از هنرمندان در مركز نگهداري سگ‌هاي بدون صاحب حضور يافتند و سگ‌هاي محدوده مربوط به خود را جهت رهاسازي در نواحي تحت پوشش تحويل گرفتند.

تحصيلي اين همكاري را آغاز مسيري روشن در راستاي شفاف‌سازي عملكرد شركت ساماندهي بيان كرد و گفت: حضور حاميان در اين مركز و رصد كليه مراحل زنده‌گيري، نشانگر هدف ما در جهت سلامت فعاليت‌هاي شركت است و به زودي از اصحاب رسانه براي حضور در اين مركز دعوت خواهند شد.

تحصيلي تاييد كرد: آسايش رواني شهروندان و رضايت‌خاطر حاميان از دغدغه‌هاي ماست و در همين راستا پذيراي كليه انتقادات در كنار طرح‌ها و پيشنهادات حاميان هستيم.

وي گفت: انتظار مي‌رود حاميان ضمن همدلي با شهرداري تهران و با توجه به شعار تهران شهري براي همه در راستاي فرهنگ‌سازي جهت ايمني محيط شهري، رعايت حقوق شهروندان و احقاق حقوق حيوانات ياري‌گر ما باشند.

در ادامه مديرعامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر با حضور در دهكده مهرباني واقع در بوستان چيتگر از نزديك در جريان روند نگهداري سگ‌ها در اين مركز قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون