• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4294 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۸ بهمن

ويژه

نسل جدید نمایشگر تعاملی سامسونگ وارد ایران شد

شرکت سامسونگ ایران امروز در نشستی با اهالی رسانه و فعالان حوزه فناوری، نسل جدید نمایشگر تعاملی خود را معرفی کرد. نمایشگر تعاملی Flip که با فاصله‎ای کم از بازارهای جهانی وارد ایران شده است، با قابلیت‏ها و نوآوری‏های جدید خود امکان عرضه ایده‏ها و تعامل گسترده‏تر را میان شرکت کنندگان در نشست‏های کاری فراهم می‏کند. در این نشست دوستانه که با حضور نمایندگان رسانه‏های حوزه فناوری و مدیریت در دفتر مرکزی سامسونگ ایران برگزار شد، فرزین شریعتی، مدیر ارشد راهکارهای سازمانی سامسونگ گفت: «سامسونگ در حوزه نمایشگرهای حرفه‌ای جایگاه خیلی تثیبت‌ شده‌ای دارد و مدت‌هاست به عنوان برترین برند عرضه نمایشگرهای حرفه‌ای در سطح جهانی و بازارهای ایران شناخته شده، محصولات ما در مکان‌های مختلفی مثل هتل‌ها، رستوران‌ها، پاساژها و مراکز خرید استفاده می‌شود. به تازگی هم محصولات کاربردی و نوآورانه‌ای مثل Cinema Onyx و ویدئو وال‌های باریک ۱.۷ میلی‌متری را طراحی و عرضه کرده‌ایم». او استفاده از Flip را راهکاری بسیار تاثیرگذار برای افزایش بهره‎وری در همفکری و ایده‏پردازی شرکت‏های صنعتی، تجاری و کسب و کارهای اینترنتی توصیف کرد.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی:

اقتصاد ما به دنیا وابسته است ولی ما راه خود را می رویم

ريیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ضمن ابراز نگرانی از آینده اقتصادی کشور در اوایل سال آینده گفت: اقتصاد ما به دنیا وابسته است ولی ما راه خود را می رویم و اصلا اینگونه نیست که کشوری مستقل هستیم. ريیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ضمن ابراز نگرانی از آینده اقتصادی کشور در اوایل سال آینده گفت: اقتصاد ما به دنیا وابسته است ولی ما راه خود را می رویم و اصلا اینگونه نیست که کشوری مستقل هستیم. محمد طحان پور با اشاره به روند رکودی بازار لوازم خانگی گفت: «کسبه بیکار هستند و شرکت های تولید کننده و وارد کننده اکثرا به فروش اعتباری روی آورده اند.»

 

زنگ خطر در بازار لوازم خانگی

بازار لوازم خانگی در ماه های اخیر از سوی برخی تولیدکنندگان با برند داخلی به انحراف کشیده شد و این مسئله فضای روانی را به وجود آورد که باعث شد مردم متاثر از آغاز تحریم‌ها به بازار هجوم بیاورند و تمام محصولات لوازم را از بازار بخرند. پس از افزایش نرخ دلار و در کنار آن رشد قیمت کالا‌ها، قیمت قطعات لوازم خانگی نیز افزایش پیدا کرد و گروه تعمیرکاران نیز قطعات و محصولات نهایی را با نرخ‌هایی بالاتر از قبل به مصرف کنندگان عرضه کردند. در این میان برخی از تعمیرکاران مدعی هستند که قطعات لوازم خانگی در بازار نیست و باید از قطعات لوزام خانگی دست دوم آن هم با قیمت‌هایی نجومی استفاده کرد. جواد نوفرستی عضو پیشین انجمن لوازم خانگی ایران: بسیاری از لوازم خانگی یا لوزام ایمنی خانه‌ها که نیاز به تعمیر یا سرویس و نگهداری دارند، زمانشان از سوی مردم به تعویق انداخته می‌شود یا در صورت فرسوده بودن امکان تعویض و جایگزینی برای آن‌ها وجود ندارد و این زنگ خطر برای برخی از لوازم برقی و گازسوز از تابستان به صدا درآمده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون