• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4417 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۷ تير

ويژه

نشست اعضاي كميته روابط عمومي اتحاديه شركت‌هاي قطار شهري

مديران روابط عمومي‌هاي قطار شهري‌هاي كلانشهرهاي كشور به منظور تعامل بيشتر و بررسي راهكارها براي خدمات‌رساني مطلوب صنعت حمل‌ونقل ريلي درون شهري، صبح روز بيست و پنجم تير ماه 98 در جلسه مشتركي حضور يافتند. به گزارش كميته روابط عمومي و اطلاع‌رساني اتحاديه، اردشير احمدزاده مديرعامل اتحاديه قطار شهري‌هاي كشور با بيان اينكه رويكرد مصوبات قطارهاي شهري در تمام كلان‌شهرها بايد
به صورت يكنواخت و مدون شده باشد، اظهار داشت: برگزاري جلسات كميته روابط عمومي و اطلاع‌رساني، بستر مناسبي براي تعامل بيشتر اعضاي اتحاديه فراهم مي‌آورد.

 

ششمين برنامه بلندمدت شهر اصفهان تدوين مي‌شود

شهردار اصفهان از تدوين ششمين برنامه بلندمدت شهر اصفهان خبر داد و گفت: اين برنامه سومين برنامه راهبردي با عنوان «برنامه راهبردي اصفهان 1405» است كه در چارچوب سند چشم‌انداز 20 ساله شهر اصفهان در حال تنظيم و تدوين است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، قدرت‌الله نوروزي با اشاره به اهميت برنامه‌ريزي در سيستم مديريت شهري و اداره شهر اظهار كرد: برنامه‌ريزي به عنوان يك نگرش علمي به تعيين اهداف فرآيندها، تصميمات و اتخاذ روش و انتخاب ابزارهاي رسيدن به آنها كمك مي‌كند و به سازمان اجازه مي‌دهد به شكل سيستمي و جامع با ارايه روش‌ها و سازوكارهاي مناسب رسيدن به اهداف پيش‌بيني شده سازمان را آسان‌تر و امكان‌پذيرتر كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون