• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3273 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد

تشكل ‌ها

سود ساندويچي بيشتر از فروش لوازم خانگي است|  يك فعال صنفي گفت: سال گذشته چندين كارخانه تعديل نيرو داشتند و شرايط مطلوب نبود. محمد طحان‌پور با اشاره به وضعيت كنوني بازار لوازم خانگي با اشاره به ركود بازار در سال93 با بيان اينكه ما با پرداخت ماليات مخالف نيستيم، گفت: سال گذشته همه انبارها پر از جنس بود اما با ركودي كه در بازار مسكن به وجود آمد بازار لوازم خانگي نيز تحت الشعاع قرار گرفت. رييس اتحاديه لوازم خانگي گفت: سود لوازم خانگي كمتر از فروش مواد غذايي است
به گونه‌اي كه يك تلويزيون 3 ميليون توماني تنها 40 هزار تومان سود دارد در حالي كه يك ساندويچ يا يك پرس چلوكباب 15 هزار توماني، سود بيشتري عايد  فروشنده   مي‌كند!

ثبات قيمت خرما در ماه رمضان| دبير انجمن ملي خرما با بيان اينكه نسبت به پارسال قيمت خرما افزايش نداشته است، قيمت انواع خرما را در بازار ماه رمضان اعلام كرد. علي اصغر موسوي در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: در رمضان، خرماي مضافتي كرمان كه پرمصرف‌ترين نوع اين محصول است كيلويي 8000 تا 9000 تومان به فروش مي‌رسد. همچنين قيمت خرماي پيارم و كبكاب نيز به ترتيب 18 تا 20 هزار تومان و 4000 تا 5000 تومان است. وي با بيان اينكه در سال جاري افزايش قيمتي را نسبت به سال گذشته در بازار اين محصول شاهد نيستيم،  گفت : حتي كاهش قيمت  هم   داشته‌ايم.  

بحران شير 1440 توماني در صنايع لبني | دبير انجمن صنفي صنايع لبني با بيان اينكه توان خريد شير با قيمت ۱۴۴۰ تومان را نداريم، گفت: در صورت افزايش قيمت خريد شير خام از دامداران، صنايع ۱۲۰۰ ميليارد تومان ضرر مي‌كنند و اين به معناي نابودي اين صنعت است. رضا باكري با اشاره به اقدام اخير سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان در استقرار بازرسان سازمان حمايت در كارخانجات و الزام به پرداخت قيمت 1440 توماني به ازاي هر كيلو گرم شير خام به دامداران گفت: اين مصوبه در تيرماه سال 93 در ستاد هدفمندي يارانه‌ها تصويب و ابلاغ شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون