• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3289 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۰ تير

سدها در آستانه تشنگي‌اند

مديرعامل شركت آب منطقه‌اي تهران گفت: باتوجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و نبود بارندگي ميزان ذخاير سد‌ها كاهش يافته است و بايد تدابير اساسي در اين راستا انديشيده شود.

خسرو ارتقايي با بيان اينكه از حدود دو هفته پيش، آبي به ذخاير سدها افزوده نشده است، به ايسنا گفت: علاوه بر اينكه ميزان ذخاير سدها افزايش نيافته بلكه از ميزان آنها نيز كم شده است، چراكه تمامي آب‌هاي ذخيره شده در حال مصرف است. به گفته وي اگر در فصل پاييز كمبود بارندگي داشته باشيم نسبت به وضعيت نرمال مشكلاتي ايجاد مي‌شود لذا بهتر است به جاي اينكه در نيمه دوم سال يا در سال آتي به فكر رفع مشكل باشيم از الان ذخيره مناسبي را در سدها نگه داريم.

مديرعامل شركت آب منطقه‌اي تهران با اشاره به فوايد استفاده از چاه‌هاي خانگي، گفت: در شهر تهران به طور خاص براي كساني كه از چاه‌ها براي مصارف شست‌وشو، فضاي سبز، استخرها، كارواش‌ها استفاده مي‌كنند، تشويق‌هايي در نظر گرفته‌ايم.

ارتقايي ادامه داد: به افرادي كه از چاه‌هاي خانگي استفاده مي‌كنند پروانه مي‌دهيم و توصيه‌مان اين است كه حتي براي ساخت و سازها و مصرف غير شرب از چاه‌هايي كه در سطح شهر است استفاده شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون