• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3298 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱ مرداد

پيش‌بيني اختلال در سامانه سوخت را نكرده بوديم

سيد ناصر سجادي، مديرعامل شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي مي‌گويد: «سامانه كارت‌هاي هوشمند سوخت يك ماموريت اساسي دارد و اينكه به تدريج اصلاح قيمت فرآورده‌هاي نفتي را در بخش حمل‌ونقل انجام دهد.

اين سامانه سياست‌هاي دولت را پياده كرده است و با يك شيب ملايم قيمت را به 1000 تومان رسانده است و مردم هم به اين نرخ عادت كرده‌اند، در حالي كه بدون اين سامانه محال بود ما بتوانيم چنين كاري را انجام دهيم.»

وي در خصوص اصرار حذف كارت هوشمند از سوي رييس اتحاديه جايگاهداران ادامه داد: «چنين بحثي پذيرفته نيست.» سجادي با اشاره به اينكه ساعت 4:30 صبح متوجه اختلال در سامانه سوخت جايگاه‌ها در روز 25 تير شدم، مي‌گويد: «بلافاصله هم بسيج شديم مشكل را ريشه‌يابي كرديم. مشكلي كه قابل پيش‌بيني نبود و احتمال آن بسيار كم بود، چرا كه ما همواره در طول سال‌هاي گذشته سامانه را به روز كرده بوديم و هيچ‌گاه با اين مشكل مواجه نشده بوديم. كسي پيش‌بيني چنين مشكلي را نمي‌كرد. عين كاري كه در روز 24 و 25 تيرماه صورت گرفت، شب گذشته هم بدون هيچ مشكلي انجام شد. اين نشان مي‌دهد كه به‌روز‌رساني به صورت مداوم انجام مي‌شود. ما نمي‌توانيم به مردم بگوييم كه بدانيد ما امشب يك كار نرم‌افزاري داريم و شما در جريان باشيد. اين جامعه را متشنج مي‌كند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون