• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3300 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۴ مرداد

طحان و قاسمي در جام زيلكوفسكي طلايي شدند

شكست «سوريان» در تورنمنت پيتلاسينسكي

ر‌قا‌بت‌هاي بين‌المللي كشتي فرنگي جام پيتلاسينسكي در ورشوي لهستان در حال برگزاري است. در وزن 59 كيلوگرم اين جام حميد سوريان، دارنده هفت مدال جهان و المپيك در دور اول استراحت كرد و سپس مقابل ابراگيم لابازانوف از روسيه به روي تشك رفت و در پايان با نتيجه 4 بر 4 شكست خورد تا از گردونه رقابت‌ها خارج شود. محسن حاجي‌پور ديگر كشتي گير ايران در اين وزن هم پس از استراحت در دور اول، 8 بر صفر البك تاژيف از بلاروس را برد، اما در دور بعد با نتيجه 10 بر 7 مقابل هامت رستم از تركيه شكست خورد.

قاسم رضايي فرنگي كار وزن 98 كيلوگرم در دور اول استراحت كرد و در كشتي اول به مصاف پاتريك كاوي از امريكا رفت و در پايان با نتيجه 3 بر صفر به پيروزي رسيد. قاسم سپس ميكولا كريسف از اوكراين را با نتيجه 10 بر صفر شكست داد و در سومين ديدار خود به مصاف موسي اولويف از روسيه رفت و با نتيجه 3 بر صفر به برتري رسيد تا فيناليست شود.

همچنين در اين وزن مهدي علياري پس از اينكه 8 بر صفر بالاژ كيس از مجارستان را برد، مقابل پيتر اوهلر از آلمان 6 بر 2 شكست خورد تا در گروه شانس مجدد به دنبال مدال برنز باشد.

مهدي زيدوند و محمدعلي گرايي دو كشتي‌گير ايران هستند كه در وزن 66 كيلوگرم امروز مسابقه مي‌دهند و در 130 كيلوگرم «مهدي نوري» و «شهاب غوره جيلي» كشتي مي‌گيرند.

پيش از اين و در رقابت‌هاي كشتي آزاد جام زيلكوفسكي در ورشو در وزن 74 كيلوگرم عليرضا قاسمي پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ميروسلا كايروف از بلغارستان با نتيجه 6 بر صفر به برتري دست يافت. وي در دور سوم مقابل اميرخان ويساليموف از اتريش با نتيجه 8 بر صفر و با ضربه فني پيروز و راهي مرحله نيمه نهايي شد. قاسمي در اين مرحله مقابل گئورگ هارت از آلمان با نتيجه 10 بر صفر به پيروزي رسيد و فيناليست شد. وي در ديدار پاياني مقابل تاكاتاني نفر دوم جهان از ژاپن با نتيجه 4بر صفر پيروز و صاحب مدال طلا شد. در همين وزن مرتضي رضايي قلعه در دور نخست با نتيجه 6 بر 3 ژونگيايو ژانگ از چين را مغلوب كرد. وي در دور دوم مقابل پيمان ياراحمدي ديگر نماينده كشورمان 4 بر 2 به پيروزي رسيد. رضايي در دور سوم مقابل شوسوكه تاكاتاني نفر دوم جهان از ژاپن با نتيجه 14 بر 4 مغلوب شد و با توجه به حضور اين كشتي‌گير در ديدار فينال رضايي راهي گروه شانس مجدد شد و به مدال برنز رسيد.

در مسابقات وزن 97 كيلوگرم عباس طحان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل كان ژيبك يوسف از تركيه با نتيجه 9 بر 2 به پيروزي رسيد و در مرحله يك چهارم نهايي مقابل الكسي كروپ نياكف از قرقيزستان قهرمان آسيا در يك كشتي نزديك 8 بر 6 به پيروزي رسيد. وي براي حضور در ديدار پاياني مقابل رادوسلاو باران از لهستان با نتيجه 6 بر 4 به پيروزي رسيد. طحان در ديدار فينال اليزبار اوديكادزه از گرجستان را با نتيجه 3 بر يك شكست داد و طلايي شد. در همين وزن محمدحسين محمديان در دور نخست مقابل هكتور رودريگويز ايگلسياس از اسپانيا با نتيجه 11 بر صفر به برتري دست يافت. وي در دور دوم مقابل ايوان يانكوفسكي كشتي‌گير مطرح بلاروس با ضربه فني به پيروزي رسيد و در مرحله يك چهارم نهايي مقابل اليزبار اوديكادزه از گرجستان نفر دوم بازي‌هاي اروپايي با نتيجه 5 بر 2 شكست خورد اما با توجه به حضور اين كشتي‌گير در ديدار فينال محمديان در گروه شانس مجدد ابتدا به مصاف ياماگوچي از ژاپن رفت و با پيروزي 11 بر يك پيروز شد. براي كسب مدال برنز بلوكباشي از تركيه مقابل محمديان حاضر نشد تا وي صاحب مدال برنز شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون