• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3300 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۴ مرداد

خبر كوتاه

راه‌آهن به بخش خصوصي واگذار شد

تيم فوتبال راه‌آهن در فاصله كمتر از يك هفته به آغاز پانزدهمين دوره مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور به بخش خصوصي واگذار شد. تيم فوتبال راه‌آهن كه با راي كميته استيناف در ليگ برتر ماند، با قيمت ۱۰ ميليارد و ۸۰۰ ميليون تومان به هلدينگ يزدان كيان‌ آرا واگذار شد تا فعاليتش را در بخش خصوصي ادامه دهد.

 

شجاعي نخستين كرسي جهاني تيروكمان را گرفت

در كنگره جهاني تير‌و‌كمان كه در كپنهاگ دانمارك برگزار شد، محمدعلي شجاعي موفق به كسب نخستين كرسي فدراسيون جهاني تير‌و‌كمان شد. در كنگره جهاني تير‌و‌كمان كه ديروز (شنبه) با حضور 101 كشور در كپنهاگ دانمارك برگزار شد، محمدعلي شجاعي، رييس فدراسيون تير‌و‌كمان در انتخابات كميته‌ انضباطي فدراسيون جهاني از بين 101 كشور شركت‌كننده، موفق به كسب نخستين كرسي فدراسيون جهاني تير‌و‌كمان بعد از كشورهاي استراليا، امريكا، آرژانتين و فرانسه شد. اين نخستين كرسي است كه فدراسيون جهاني تير‌و‌كمان به نام يك ايراني ثبت مي‌كند.

 

تذكر كميته اخلاق به بازيكنان پرسپوليس

كميته اخلاق فدراسيون فوتبال به بازيكنان پرسپوليس بابت خالكوبي تذكر داد. كميته اخلاق فدراسيون فوتبال پيش از اين در بخشنامه‌اي كه از سوي دبيركل فدراسيون به باشگاه‌ها ابلاغ شد، به بازيكنان درباره خالكوبي تذكراتي را داده بود. با اين حال و بعد از انتشار عكس‌هايي از بازيكنان پرسپوليس در اردوي تركيه با خالكوبي، كميته اخلاق به بازيكنان اين تيم تذكر داد تا در مسابقات به هيچ عنوان خالكوبي خود را به نمايش نگذارند وگرنه در مراحل بعدي با آنها برخورد مي‌شود. مساله خالكوبي بازيكنان پرسپوليس چند روز پيش در بخش‌هاي خبري سيما هم بازتاب داشت.

 

ايران يك ميليون دلار از فيفا مي‌خواهد

بعد از توافق هسته‌اي، تاثير اين موضوع روي وضعيت فوتبال ايران يكي از سوژه‌هاي رسانه‌هاي بين‌المللي بود. اينكه به واسطه اين توافق، پول‌هاي بلوكه شده فدراسيون فوتبال، به حساب اين مجموعه واريز مي‌شود. مبلغ دقيق اين پول را وزير ورزش و جوانان رسانه‌اي كرده. محمود گودرزي، وزير ورزش و جوانان با اشاره به 10 ميليون دلار پول‌هاي بلوكه شده ايران در جريان صعود تيم ملي فوتبال به جام جهاني برزيل گفته: تاكنون بخش عظيمي از اين پول‌ها با رايزني‌هاي صورت گرفته به كشور بازگشته است. از اين مقدار تقريبا يك ميليون دلار ديگر باقي مانده كه با رايزني‌ها و مذاكرات در حال بازگشت به كشور است.

 

دستور عجيب AFC؛ ورزشگاه آزادي يك طبقه شد!

براساس تاكيد كنفدراسيون فوتبال آسيا تماشاگران نمي‌توانند در طبقه دوم ورزشگاه آزادي بنشينند. مهدي تاج، رييس سازمان ليگ با تاييد اين خبر گفت: «براساس تاكيدي كه كنفدراسيون فوتبال آسيا دارد تماشاگران بايد در ورزشگاه‌ها روي صندلي‌هاي شماره‌دار بنشينند. به همين خاطر در ورزشگاه آزادي اين امكان فقط در طبقه اول وجود دارد و علاقه‌مندان به فوتبال نمي‌توانند در طبقه دوم بنشينند. اين جزو تكاليفي است كه كنفدراسيون فوتبال آسيا براي كشورها در نظر گرفته است. » نكته ديگري كه تاج درباره مشكلات ورزشگاه آزادي به آن اشاره كرد مربوط به برق ورزشگاه بود. تاج گفت: «همين الان مي‌خواهند برق آزادي را قطع كنند. درحالي كه سازمان ليگ براي هر بازي ۶۰ ميليون تومان به آنها مي‌دهد. خواهش من اين است كه ورزشگاه‌ها را به خود باشگاه‌ها بدهند.»

 

حضور تماشاگران رايگان اعلام شد

حضور در سالن‌هاي واليبال براي تماشاي ديدارهاي هجدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني آسيا رايگان است. هجدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا از نهم مرداد ماه به ميزباني ايران در تهران آغاز مي‌شود. در اين رقابت‌ها كه با حضور 16 تيم به مدت 9 روز در دو سالن 12 هزار نفري و سالن فدراسيون واليبال در مجموعه ورزشي آزادي تهران پيگيري خواهد شد، حضور تماشاگران رايگان خواهد بود. تيم ملي «ب» واليبال ايران در اين رقابت‌ها شركت مي‌كند و در دور مقدماتي به ترتيب در روزهاي نهم تا يازدهم مرداد ماه به مصاف تيم‌هاي كويت، قزاقستان و چين تايپه مي‌رود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون