• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3300 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۴ مرداد

خبر

راي پرونده تباني مس كرمان، نصف و نيمه اعلام شد

كميته اخلاق فدراسيون راي مرتبط با تباني باشگاه مس كرمان را اعلام كرد. علي اكبر محمدزاده، رييس كميته اخلاق در خصوص اين پرونده گفت: پس از بررسي پرونده و جزييات پرونده مرتبط با تباني باشگاه مس كرمان، ديوان حكميت كميته اخلاق مديرعامل وقت باشگاه مس كرمان را به دليل اقدام به شروع تباني به مدت دو سال از هرگونه فعاليت مرتبط با فوتبال در كشور محروم و به پرداخت مبلغ دويست ميليون ريال جريمه نقدي محكوم كرد. او ادامه داد: همچنين در خصوص (م.ن) فرد متخلف به لحاظ خدشه وارد كردن به تماميت و حيثيت فوتبال كشور به صورت مادام العمر از هرگونه فعاليت و حضور در تمامي فعاليت‌هاي مرتبط با فوتبال در كشور محروم شد. رييس كميته اخلاق در پايان به فدراسيون فوتبال تاكيد كرد: البته درخصوص اصل موضوع تباني در باشگاه مس كرمان، با عنايت به ابعاد گسترده و لزوم تحقيقات هرچه بيشتر، پرونده مفتوح خواهد بود و پس از مشخص شدن همه جزييات، نتيجه نهايي اين پرونده از طريق سايت رسمي فدراسيون اعلام خواهد شد.

 

ستاره فراموش شده و آغاز درخشش

تابستان يك سال گذشته، او يكي از بمب‌ها بود. يكي از همان ستاره‌هايي كه خريدش مي‌توانست بازي نقل‌و انتقالات را براي تيم‌ها عوض كند. او بعد از حرف و حديث‌هاي بوندس ليگايي، سرانجام ترجيح داد در سپاهان بماند و فصل را در اين باشگاه آغاز كند. مدافع راست آرام فوتبال ايران قرار بود به پيشرفت ادامه بدهد و به جاي ثابت در تيم ملي برسد اما ماجراي معافيت‌هاي سربازي ناگهان سر راه او سبز شد. حمودي يك سال تمام بيرون گود ماند تا در چنين روزهايي توي پيراهن تراكتور با فوتبال آشتي كند. علي، مهره انتخابي توني براي پست دفاع راست در بازي‌هاي دوستانه سرخ‌پوشان بوده و شايد خيلي زود، به ماه‌هاي فراموش شدنش در فوتبال ايران خاتمه بدهد. او درخشيدن را از ديدارهاي تداركاتي استارت زده و حالا دارد دوباره همان بازيكني مي‌شود كه رقبا را از راه راست دور مي‌كرد! البته اگر از فوتبالش در اين يك سال، درست مثل شماره محبوبش كم نشده باشد.

 

فتح قله «موستاق‌آتا» توسط كوه‌نوردان ايراني

كوه‌نوردان ايراني موفق به فتح قله «موستاق‌آتا» در چين شدند. تيم ۱۲ نفره هيات كوه‌نوردي و صعودهاي ورزشي استان تهران با شعار «حفظ كوه‌ها براي تامين آب» و «حمايت از كودكان نقص ايمني» صبح روز شنبه قله ۷۵۴۶ متري موستاق آتا در كشور چين را فتح كرد. اين تيم طي برگزاري ۱۸ اردو با حضور بيش از ۱۰۰ ورزشكار زن و مرد انتخاب شد و در نهايت روز ۱۸ تير ماه عازم كشور چين شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون