• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3301 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۵ مرداد

اكران يك فيلم پس از دو سال

«مردن به وقت شهريور» بدون حذف به روي پرده مي‌رود

جشنواره سي و دوم فجر بود كه «مردن به وقت شهريور» به‌نمايش درآمد و با نظرات متفاوتي از سوي منتقدان روبه‌رو شد. براي اين فيلم اما در راه به اكران رسيدن اتفاقات آشنايي رخ داد و دو سال پشت خوان اكران گير كرد.

عليمرداني، كارگردان اين فيلم پيش‌تر به «اعتماد» گفته بود كه علت تاخير در اكران را مشخصا نمي‌داند و ابراز اميدواري كرده بود كه اين مشكلات زودتر برطرف شود. اين فيلم چهارمين اثر هاتف عليمرداني است و دو سال پس از اكرانش در جشنواره فجر طول كشيد تا او در گپي كه با «اعتماد» داشت خبر داد كه: «چهارشنبه همين هفته مردن به وقت شهريور بعد از حل شدن مشكلاتي كه ورود به آنها حالا موضوعيت ندارد بدون حذف و مميزي همان‌طور كه در جشنواره اكران شد در سينماهاي كشور اكران مي‌شود».

عليمرداني درباره سرگروه اكران اين فيلم كه در سينماي هنر و تجربه اكران شده يا در سينماهاي ديگر نسبت به سرگروهي اين فيلم به سينما آزادي اشاره مي‌كند و مي‌گويد كه «اين فيلم يك اثر عامه‌پسند است و متعلق به سينماي بدنه و براي مردم، در سينماهاي خارج از هنر و تجربه به نمايش در مي‌آيد و اميدوار هستم كه بازخورد خوبي هم داشته باشد».

كارگردان «مردن به وقت شهريور» با ابراز اميدواري از اينكه فيلمش به فروش خوبي برسد درباره ديگر فيلم اكران نشده‌اش «كوچه بي‌نام» خبر مي‌دهد كه «اين‌طور برنامه‌ريزي شده است كه پس از مردن به وقت شهريور، كوچه بي‌نام به نمايش دربيايد و از اينكه هردو فيلم اكران نشده‌ام در امسال به نمايش درمي‌آيد بسيار خوشحالم».

هاتف عليمرداني همچنين از پيش توليد فيلم تازه‌اش خبر مي‌دهد و مي‌گويد: «فيلم تازه‌ام با نام «هفت ماهگي» تازه مجوز ساخت گرفته است و از امروز پيش توليدش را آغاز كرده‌ايم. فيلمنامه اين فيلم را هم مانند ديگر فيلم هايم خودم نوشته‌ام و محمود كلاري فيلمبردار كار است».

عليمرداني درباره تيم پشت صحنه و جلوي دوربين و بازيگراني كه قرار است در اين اثر حضور داشته باشند، مي‌گويد كه «قرار است 15 شهريور فيلم كليد بخورد و هنوز بازيگران و عوامل فيلم قطعي نشده‌اند و مشخص نيستند.»

«مردن به وقت شهريور» داستان نوجواني است كه در سن و سال بلوغ و كشف فضاي اطرافش دچار بحران‌هاي متفاوتي مي‌شود، بحراني كه ازدواج دوباره و بي‌توجهي پدر از يك سو و از سوي ديگر شرايط برادر فلجش سبب مي‌شود كه درست و غلط را نتواند صحيح بفهمد. در اين فيلم حميد فرخ نژاد، هانيه توسلي، نازنين بياتي و ترلان پروانه ايفاي نقش مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون