• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3303 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۷ مرداد

استفاده از خودروهاي دوربين‌دار براي ثبت تخلفات رانندگان

ايسنا| رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران از استفاده از خودروهاي مجهز به دوربين براي ثبت تخلفات ساكن خودروها در آينده‌اي نزديك خبر داد.

سردار تيمور حسيني، در تشريح جزييات اين خبر گفت: بخشي از تخلفات رانندگي وجود دارد كه اصطلاحا به آنها تخلفات ساكن گفته مي‌شود، تخلفاتي مانند پارك دوبل، توقف در محل ممنوعه، توقف در ايستگاه اتوبوس و. . . از جمله اين تخلفات است و با توجه به اينكه امكان ثبت چنين تخلفاتي به وسيله دوربين‌هاي كنترل ترافيك در تمامي معابر وجود ندارد، تصميم بر آن شد تا طرحي جديد را به مرحله اجرا دربياوريم و بر اساس اين طرح از خودروهاي مجهز به دوربين براي ثبت تخلفات ساكن استفاده كنيم.

وي با بيان اينكه اين دسته از تخلفات منجر به ايجاد ترافيك كاذب در معابر مي‌شود، ادامه داد: در حال حاضر نمي‌توان زمان دقيقي را براي اجراي اين طرح اعلام كرد اما مصمم هستيم تا در آينده نزديك آن را اجرايي كنيم و اميدوارم تا پيش از پايان سال اجراي آن كليد بخورد.

سردار حسيني درباره چگونگي فعاليت اين خودروها نيز گفت: اين خودروها كه دوربيني روي آن نصب شده است، با عبور از طول خيابان با تخلفات ساكن برخورد كرده و مطابق قانون خودروهاي متخلف را جريمه مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون