• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3303 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۷ مرداد

كلاهبرداري يكي از اعضاي باند از داخل زندان

اخاذي ميلياردي با 2000 پيامك جعلي

پليس| رييس پليس فتاي خراسان رضوي از دستگيري يك باند كلاهبرداري پيامكي خبر داد و گفت: اين باند سه نفره متشكل از يك نفر در زندان، يك طلا فروش و يك نفر خارج از زندان به وسيله دو هزار قطعه سيم كارت بيش از يك ميليارد تومان كلاهبرداري پيامكي انجام دادند.

سرهنگ محسن عرفاني ادامه داد: اين گروه به دو سيستم دولتي و چند سيستم خصوصي نفوذ كرده و مشكلات بسياري ايجاد كرده بودند. اعضاي اين باند در حاشيه شهر تهران فعاليت مي‌كردند اما بيشترين شكايت‌ها در خراسان رضوي به ثبت رسيده است. رييس پليس فتاي خراسان رضوي در ادامه به پرونده ديگري اشاره كرد و گفت: يكي از اساتيد دانشگاه در مشهد به علت آزار و اذيت‌هاي انجام شده در شبكه‌هاي اجتماعي به پليس فتا مراجعه كرده بود كه بعد از پيگيري‌ها مشخص شد يكي از شاگردان اين استاد دانشگاه به دليل اينكه نمره قبولي دريافت نكرده با سوءاستفاده از تلفن همراه يك كودك 10 ساله فعاليت‌هايي را عليه استاد خود در شبكه‌هاي مجازي انجام داده است. به گفته سرهنگ عرفاني، جرايم مالي چهار ماه نخست امسال در خراسان رضوي نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش داشته است.

 

سرقت جواهرات زنان مسن

باشگاه خبرنگاران| سارقانی که طلاجات زنان سالخورده نطنز را سرقت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ علی بنی‌آدمی، فرمانده انتظامی نطنز گفت: در هفته جاری در برخی نقاط شهر بادرود سارقان در فرصت مناسب با وسیله نقلیه سواری با شگردهای خاصی اقدام به فریب زنان سالخورده و سرقت طلاجات آنان می‌کردند. موضوع دستگیری این سارقان در دستور کار ماموران دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت و ماموران با ظنین شدن به یک دستگاه خودروي سواری پراید در جاده بادرود - نطنز قصد متوقف کردن آن را داشتند که راننده و سرنشین آن اقدام به فرار کردند اما در تعقیب و گریزی کوتاه، خودرو متوقف و هر دو نفر دستگیر شدند. در بازجویی‌های فنی - پلیسی مشخص شد، متهمان با ترفندهای خاص و طبق نقشه قبلی افراد مورد نظر را اغفال و نسبت به سرقت طلاجات آنان اقدام می کردند. وی با بیان اینکه دو متهم غیربومی هستند، گفت: سارقان با تشکیل پرونده برای تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی تحویل دایره آگاهی فرمانده انتظامی شهرستان نطنز شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون