• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3304 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۸ مرداد

خبر كوتاه

اقدام به خودسوزي كارمند استقلال

ديروز (چهارشنبه) شماري از كارمندان باشگاه استقلال به دليل پرداخت نشدن حقوق‌هاي معوقه خود مقابل باشگاه استقلال تجمع كردند و خواستار پرداخت مطالبات خود شدند. يكي از افراد معترض كه خيلي ناراحت بود روي خود بنزين ريخت و اقدام به خودسوزي كرد كه با وساطت افرادي كه در باشگاه حضور داشتند، اين مساله ختم به خير شد.

 

نخستين سالگرد مرحوم ناصر احمدپور امروز برگزار مي‌شود

مراسم نخستين سالگرد درگذشت پيشكسوت رسانه‌هاي ورزشي صبح امروز در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا برگزار خواهد شد. مرحوم ناصر احمدپور هشتم مردادماه سال گذشته بر اثر عارضه قلبي به ديار باقي شتافت. قرار است مراسم نخستين سالگرد كوچ ابدي موسس و سردبير روزنامه‌هاي خبر ورزشي، نود، البرز و هوادار ساعت 10:30 امروز پنجشنبه در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شود.

 

توضيح عاليشاه درباره پيراهن علي پروين

اميد عاليشاه اين فصل شماره 7 پرسپوليس را مي‌خواست اما باشگاه آن را بايگاني كرد. اميد در اين باره توضيح مي‌دهد: «زماني كه علي دايي سرمربي پرسپوليس بود و من آمدم گفت شماره دو را بپوشم گفتم چشم. در راه آهن هم شماره دو مي‌پوشيدم. امسال هم گفتند شماره 7 را كه متعلق به علي پروين است بايگاني كرده‌اند. من هم به تصميم باشگاه احترام مي‌گذارم. هيچ مشكلي هم در اين زمينه وجود ندارد و من تابع نظر مسوولان باشگاه هستم»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون