• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3330 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۹ شهريور

شايعه مرگ ملك‌مطيعي تكذيب شد

باز هم شايعه مرگ يكي از هنرمندان پيشكسوت در فضاي مجازي منتشر و البته خيلي زود هم تكذيب شد. يكي از سرپرستاران بيمارستان دي در گفت‌وگويي كه با باشگاه خبرنگاران جوان داشته با تكذيب خبر فوت ناصر ملك‌مطيعي عنوان كرد: «از سوم شهريورماه اين هنرمند به دليل عارضه تنگي نفس در بخش ccu بيمارستان دي بستري شد و اكنون وضعيت رو به بهبودي دارد.»

وي ادامه داد: «در حال حاضر وي ممنوع الملاقات نيست و با توجه به بهبودي حال عمومي وي احتمال ترخيص آن تا فردا وجود دارد.» ناصر ملك‌مطيعي ديپلم رشته تربيت دانشسراي عالي تهران است و قبل از آنكه به سينما راه يابد، معلم ورزش دبستان‌هاي تهران بود. او پس از ورود به سينما و كسب محبوبيت، به فعاليت در تئاتر و دوبله فيلم نيز پرداخت.

فعاليت وي در سينما با بازي در صحنه كوتاهي از فيلم «واريته بهار» (پرويز خطيبي، ۱۳۲۸) آغاز شد. بازي ملك مطيعي در دومين فيلمش («شكار خانگي» و «علي دريابيگي»- ۱۳۳۰) در حد بيان يك جمله كوتاه در صحنه يك ميهماني بود. اما بازي ملك مطيعي در «ولگرد» (مهدي رييس فيروز، ۱۳۳۱) او را به اوج محبوبيت رساند و براي بازي در آن نخستين دستمزد فعاليت حرفه‌اي خود را گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون