• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3394 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ آبان

معاون پارلماني رييس‌جمهور:

از پول مردم ده‌ها‌رسانه مشغول تخريب سرمايه‌هاي اجتماعي هستند

 

 

معاون پارلماني رييس‌جمهوري با انتقاد شديد از اقدامات تخريبي برخي رسانه‌ها گفت: متاسفانه از پول بيت‌‌المال ده‌ها و صدها رسانه از جيب مردم تاسيس مي‌شود كه شب و روز عليه مردم كار مي‌كنند و براي ريختن حيثيت و حرمت استوانه‌هاي انقلاب، سرمايه‌هاي اجتماعي و انساني كشور مشغول تخريب هستند.

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام‌والمسلمين مجيد انصاري تاكيد كرد: اگر جامعه‌اي خداپرست شد ترس از دست دادن جان، مال، آبرو و... نمي‌تواند ميثاق فطرت او با خدا را از بين ببرد.

انصاري گفت: امام حسين(ع) قبل از آنكه كشته تير و شمشير دشمنان شود، كشته جهالت، حماقت و سطحي‌نگري‌ها شد؛ همانطور كه اميرالمومنين(ع) نيز كشته جهل خوارج شدند.

انصاري با تاكيد بر اينكه شكاف طبقاتي و ثروت‌هاي كلان حتي اگر حلال باشد، قابل قبول نيست، گفت: مسوولان كار خود را انجام مي‌دهند، اما وظيفه امر معروف و نهي از منكر از هيچ كس سلب نمي‌شود.

وي با بيان اينكه من نگران هستم كه دچار عذاب و نقمت الهي شويم، به انتقاد شديد از اقدامات تخريبي برخي رسانه‌ها پرداخت و گفت: متاسفانه از پول بيت‌‌المال و جيب مردم ده‌ها و صدها رسانه تاسيس مي‌شود كه شب و روز عليه مردم كار مي‌كنند و براي ريختن حيثيت و حرمت استوانه‌هاي انقلاب، سرمايه‌هاي اجتماعي و انساني كشور مشغول تخريب هستند.

معاون پارلماني رييس‌جمهور ادامه داد: اگر اين كار را سازمان منافقين و رسانه‌هاي وابسته به اسراييل انجام دهند جاي تعجب ندارد زيرا كار آنها همين است. اما بعضا با ادعاي دين و انقلابي‌گري بدترين گناهان را مرتكب مي‌شوند. در چنين شرايطي نمي‌توانيم توقع عدم وجود مشكل و تداوم رحمت خدا را داشته باشيم. من فكر مي‌كنم اگر ما كماكان مشمول لطف خدا هستيم به خاطر اخلاص امام، خون شهيدان، بزرگواري خانواده‌هاي شهدا و دعاي مومنين است وگرنه وجود اين گناهان پي‌درپي كار را دشوار مي‌كند.

انصاري با انتقاد از بي‌انصافي‌ها گفت: فرزندان رشيد و خدوم ملت دو سال زحمت كشيدند و خون دل خوردند تا سنگي را از پيش پاي جامعه بردارند و توفيقي به نام برجام نصيب ملت شد؛ توفيقي كه تحت نظر مقام معظم رهبري و با تلاش دولت تدبير و اميد به دست آمد و مورد حمايت قاطع مردم ايران به ويژه نخبگان قرار گرفت و مراجع عظام تقليد از آن تمجيد كردند، ولي عده‌اي هنوز رها نمي‌كنند! و با القاي شبهه سعي در كوچك جلوه دادن پيروزي مردم و نظام اسلامي دارند.

معاون پارلماني رييس‌جمهور هشدار داد: برخي كانون‌ها در كشور شكل گرفته كه بچه‌هاي مردم را جمع مي‌كنند و به گونه‌اي شست و شوي مغزي مي‌دهند و بذر كينه و نفرت عليه جريانات سياسي درون نظام و شخصيت‌هاي برجسته ديني و انقلابي مي‌پراكنند.

انصاري گفت: خدا نكند كه چند سال بعد چشم باز كنيم و ببينيم چنين گروه‌هاي در كشور رشد كرده‌اند؛ مگر منافقين در اول انقلاب مانند داعش عمل نمي‌كردند؟ مگر ائمه جمعه ما با عمليات انتحاري شهيد نشدند؟ مقابله با اين جريانات وظيفه همه افراد جامعه است و ربطي به جناح‌بندي‌ها ندارد، بلكه مساله نظام است.

وي با بيان اينكه تاكنون با لطف خداوند و با تدابير نظام و آگاهي مردم در اين منطقه ناامن ايران كانون امنيت است، تصريح كرد: اگر به هوش نباشيم ما هم ممكن است گرفتار چنين جرياناتي شويم.

انصاري ضمن گلايه شديد از رفتار دوگانه صدا و سيما در گذشته و حال، از مسوولان رسانه ملي خواست در شرايط بسيار دشوار كنوني كه دولت و رييس‌جمهور با همه اخلاص و توان مشغول تلاش و خدمتند و با مشكلات بي‌سابقه و سنگين اقتصادي به ارث مانده دست و پنجه نرم مي‌كنند، به دولت كمك و از سياه‌نمايي و القاي ناكارآمدي كه نتيجه‌اي جز مايوس كردن مردم يا سلب اعتماد از رسانه ملي ندارد خودداري كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون