• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3395 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ آبان

صدا و سيما در جايگاه رسانه ملي ظاهر شود

گروه سياسي/ معصومه ابتكار شايد حالا به اندازه يكي، دو هفته گذشته ديگر هدف دلواپسان نباشد اما هنوز هم از رفتار رسانه ملي گلايه دارد.

رييس سازمان حفاظت محيط زيست كه طي دو سال اخير بارها و بارها مورد انتقاد دلواپسان قرار گرفته است هنوز هم در تصميمات خود مصمم است و اميد دارد كه سازمان صدا و سيما هم در همين مسير همراه او باشد؛ اتفاقي كه طي چند ماه اخير آنچنان محقق نشده است. سازمان صدا و‌سيما از نگاه معصومه ابتكار قدم‌هايي را در مسير شدت بخشيدن به اختلافات و اعتراضات به اين سازمان برداشته بود و حالا ابتكار همچنان از اميدهايش براي اين موضوع مي‌گويد تا رسانه ملي عملكرد جديدي داشته باشد. رييس سازمان حفاظت محيط زيست گفت: صدا و سيما رسانه ملي است و اميد داريم كه اين رسانه در اين جايگاه ظاهر شود و بتواند از آن دفاع كند. به گزارش ايرنا، معصومه ابتكار روز دوشنبه در سفر به شيراز افزود: صدا و سيما بايد بتواند از خط‌مشي خود به عنوان رسانه ملي صيانت كند.

وي انعكاس برنامه‌هاي دولت در صدا و سيما را حق مديران ملي دانست و گفت: ما وظيفه داريم به عنوان يك مدير ملي استفاده متناسبي از رسانه ملي براي ترويج فرهنگ محيط زيست، تشويق و ترويج برنامه‌هاي زيست محيطي دولت و پاسخگويي به مردم داشته باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون