• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3404 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۷ آذر

تشكل‌ها

سقوط آزاد صادرات تخم‌مرغ به عراق|رييس هيات مديره اتحاديه مرغ تخم‌گذار استان تهران از كاهش شديد صادرات تخم‌مرغ به عراق در روزهاي اخير خبر داد. ناصر نبي‌پور از كاهش چشمگير صادرات تخم‌مرغ در روزهاي اخير خبر داد و به مهر گفت: به دليل فرا رسيدن ايام اربعين حسيني، صادرات تخم‌مرغ به عراق با كاهش شديدي مواجه شده است، ضمن اينكه افغانستان نيز در پي افزايش قيمت اين محصول در كشور ما، نياز خود را از كشورهايي مانند پاكستان و هند تامين مي‌كند.

كاهش چشمگير قاچاق ميوه|در نيمه ابتداي سال ميزان كشفيات محصولات باغي به ويژه پرتقال، ليموترش، گلابي، نارگيل و شليل حدود 2000 تن بود و بسيار كاهش يافته است. عباس نخعي، مديركل دفتر مبارزه با قاچاق كالاهاي هدف ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز به ايسنا گفت: در سه ماهه ابتداي امسال قاچاق محصولات باغي بيشتر بود و تقريبا اواخر سال گذشته با توجه به اينكه اين محصولات به بازار كم تزريق شده بود و عرضه مطابق با تقاضا نبود، قاچاق افزايش يافت ولي از ارديبهشت‌ امسال قاچاق كنترل شد و در حال حاضر از غرب كشور هيچ وارداتي صورت نمي‌گيرد .

انتقاد از واردات بي‌رويه چرم|رييس اتاق اصناف كشور از واردات بي‌رويه كيف و كفش چرم در دهه اخير انتقاد كرد و خواستار توجه به بنگاه‌هاي متوسط و كوچك در حوزه‌هاي مختلف شد. علي فاضلي گفت: در بحث قوانين بايد به اين موضوع اشاره كنم كه در بعضي از موارد اين قوانين نمي‌تواند گره گشاه باشد به ويژه در حوزه كسب و كار. فاضلي با بيان اينكه در حوزه صنعت چرم جزو سه كشور اصلي صادر كننده و توليد كننده در حوزه پوست هستيم‌، گفت: اشكال عمده ما اين است كه اغلب كالاها را به صورت خام به خارج مي‌فروشيم و خام فروشي موضوعي است كه به صورت جدي مورد توجه قرار گرفته و ترميم شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون