• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3404 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۷ آذر

خبر اقتصادي

 خاويار كيلويي شش ميليون تومان|پيش از اين نيز حسين عبدالهي، معاون آبزي‌پروري سازمان شيلات  درباره وضعيت صادرات و قيمت جهاني خاويار پرورشي ايراني گفت كه در سال گذشته يك تن خاويار توليد شد كه حدود 800 كيلوگرم آن به كشورهاي مختلف به قيمت متوسط كيلويي 1700 يورو (شش ميليون تومان) صادر شد. وي مقصد صادرات اين محصول را كشورهاي اروپايي همچون اسپانيا و فرانسه اعلام كرده و گفته در سال جاري روسيه هم به اين كشورها اضافه مي‌شود.

آزادسازي نرخ بليت هواپيما تاپايان سال|رييس سازمان هواپيمايي كشوري با بيان اينكه كشور نياز به ۵۰۰ فروند هواپيما دارد، گفت: تاپايان سال به طور كامل قيمت بليت هواپيما آزادسازي مي‌شود. علي عابدزاده با بيان اينكه قيمت بليت عتبات كنترل كامل شده است و اكثر بليت‌ها فروخته شده و كساني كه تخلف كرده‌اند پيگيري مي‌شود، گفت: موارد تخلف نيز در خصوص قيمت بليت هواپيما گزارش شده و با پيگيري‌هاي لازم به مسوولان ذي‌ربط ارجاع داده شده است. وي با اشاره به اينكه آزادسازي بليت‌ها بايد در گذشته انجام مي‌شد، افزود: بخشي از آزادسازي نرخ بليت هواپيما در سال گذشته اجرا شده و تاپايان سال به طور كامل قيمت بليت هواپيما آزادسازي مي‌شود.

ابلاغ شيوه‌نامه نحوه تعيين صلاحيت شركت‌هاي توسعه‌اي نفت |شيوه نامه نحوه تعيين صلاحيت شركت‌هاي اكتشاف، توسعه و توليد از ميدان‌هاي نفت و گاز كشور از سوي وزير نفت ابلاغ شد. بيژن زنگنه با صدور شيوه نامه‌اي، نحوه تعيين صلاحيت شركت‌هاي اكتشاف، توسعه و توليد از ميدان‌هاي نفت و گاز كشور را ابلاغ كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون