• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3135 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ آذر

فرمانده پليس: كشف 450 تن مواد مخدر در هشت ماه اول امسال

اعتماد| در هشت ماهه اول سال جاري بيش از 450 تن انواع مواد مخدر كشف شده كه 90در‌صد اين كشفيات در عمليات‌هاي متعدد پليس به دست آمده است.
سردار اسماعيل احمدي مقدم، فرمانده نيروي انتظامي كشور با اعلام اين خبر به اولويت ماموريت‌هاي پليس در سال 93 براي مبارزه با جرايم سرقت اشاره كرد و گفت: در سال 93 نخستين اولويت مبارزه با جرايم در كشور به بحث مقابله با سرقت و سرقت‌هاي خرد اختصاص داشته است كه در اين ارتباط با راه‌اندازي قرارگاه مبارزه با سرقت در كشور شاهد كاهش چشمگير اين جرم در هشت ماه امسال بوده‌ايم.
به گزارش ايسنا، سردار احمدي مقدم كه در مازندران به سر مي‌برد در ادامه از بازگشت بيش از 900 هزار زاير حسيني به كشور و اختصاص 5000 نيرو از ناجا براي تقويت امنيت و ارايه خدمات به زايران در مرزهاي خوزستان و ايلام خبر داد. فرمانده ناجا در ادامه به بررسي شاخص‌هاي امنيتي در استان مازندران پرداخت و گفت: جرايم در استان مازندران در سال جاري 13 درصد كاهش داشته و ما شاهد كاهش چشمگير نزاع و درگيري، استفاده از سلاح سرد و اوباشگري دراين استان بوده‌ايم. سردار احمدي‌مقدم در پايان ابراز اميدواري كرد با پيگيري برنامه‌هاي پليس در راستاي افزايش امنيت در كشور، روند كاهش جرايم در اين استان همچنان ادامه يابد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون