• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3135 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ آذر

يك مجروح در انفجار شديد خانه‌يي مسكوني در تهران

اعتماد| انفجار شديد خانه‌يي مسكوني در خيابان شكوفه تهران، يك مجروح برجاي گذاشت.
مدير روابط عمومي اورژانس تهران با اعلام اين خبر به تشريح جزييات آن پرداخت و گفت: در ساعت 12:46 امروز يك مورد حادثه انفجار به مركز فوريت‌هاي 115 اطلاع داده شد و در پي آن بلافاصله يك اكيپ از مركز فوريت‌هاي پزشكي به محل حادثه واقع در خيابان شكوفه نبش خيابان عزيزي اعزام شد.
وي با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل افزود: پس از حضور در محل مشاهده شد كه در پي وقوع انفجار در يك آپارتمان 4 طبقه، يك مرد 40 ساله به‌شدت دچار سوختگي شده بود كه تكنيسين‌هاي اورژانس پس از ارايه خدمات اوليه درماني وي را به بيمارستان شهيد مطهري منتقل كردند. به گفته عباسي پس از انتقال اين فرد، يك اكيپ از عوامل اورژانس به همراه يك دستگاه آمبولانس نيز در محل مستقر بودند.
همچنين سيدجلال ملكي، سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران نيز با اشاره به وقوع اين حادثه اظهار كرد: آتش‌نشاني در ساعت 12:42 از وقوع اين حادثه باخبر شد و ستاد فرماندهي، ايستگاه سه را به محل حادثه كه يك ساختمان 4 طبقه هشت واحدي بود اعزام كرد. ملكي با بيان اينكه انفجار در طبقه اول اين ساختمان كه يك واحد 80 متري خالي از لوازم منزل بود رخ داده است، گفت: شدت انفجار به حدي بود كه منجر به شكست درها و شيشه‌ها در طبقات بالايي ساختمان شده بود اما خوشبختانه به هيچ يك از ساكنان آسيبي وارد نشد.
سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينكه آتش‌نشانان يك مرد حادثه ديده در داخل اين واحد را براي انتقال به بيمارستان به عوامل اورژانس تحويل دادند، گفت: اين مرد در اظهارات خود اعلام كرد كه پس از باز كردن شير آب گرم، انفجار رخ داده و با توجه به اينكه در خانه تنها آبگرمكن ديواري نصب بوده است احتمال مي‌رود كه نشت گاز از آبگرمكن ديواري سبب بروز اين حادثه شده باشد. وي با بيان اينكه آتش‌نشانان پس از ايمن‌سازي محل به عمليات خود خاتمه دادند، گفت: علت قطعي اين حادثه پس از بررسي كارشناسان اعلام خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون