• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3135 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ آذر

باند تهيه و توزيع مواد مخدر در تهران متلاشي شد

اعتماد| باند تهيه و توزيع مواد مخدر در تهران در عملياتي ضربتي از سوي ماموران مبارزه با مواد مخدر متلاشي شد.
به دنبال اقدامات اطلاعاتي و نامحسوس ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران، سرنخ‌هاي مهمي از سه دوست كه اقدام به تشكيل باند تهيه و توزيع مواد مخدر كرده بودند به دست آمد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ماموران پايگاه چهارم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از طريق اقدامات فني و اطلاعاتي موفق به تشخيص هويت اين سه نفر شدند و به سرعت عمليات شناسايي مخفيگاه و دستگيري آنها را در دستور كار خود قرار دادند كه در جريان آن مشخص شد اين باند با فعاليت گسترده در سطح تهران، اقدام به توزيع مواد مخدر در حجم انبوهي مي‌كند.
تحقيقات ماموران نشان مي‌داد كه اعضاي اين باند شيوه جديدي براي گمراه كردن ماموران و فرار از چنگال قانون به كار مي‌گيرند. به گفته سرهنگ محمد بخشنده، سرپرست پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، در ادامه شناسايي و دستگيري متهمان در دستور كار پليس قرار گرفت و ماموران با شگردهاي خاص پليسي متوجه شدند اعضاي اين باند، به تازگي مقادير زيادي مواد مخدر را از قاچاقچيان شيراز درقالب لوله‌هاي جرثقيل خريداري و به محل‌هاي دپو واقع در ميدان غياثي و محلاتي منتقل كرده‌اند.
سرهنگ بخشنده در تشريح روند دستگيري متهمان گفت: با شناسايي مخفيگاه باند تهيه و توزيع مواد مخدر در تهران به سرعت عمليات دستگيري آنها آغاز شد كه در جريان آن اكيپ‌هايي از ماموران مجرب مبارزه با مواد مخدر 25 آذرماه با هماهنگي مرجع قضايي مخفيگاه‌هاي مذكور را به صورت نامحسوس و شبانه‌روزي تحت كنترل قرار دادند كه پس ازحصول اطمينان از حضور سوژه‌هاي مورد نظر به صورت همزمان و ضربتي وارد مخفيگاه‌هاي متهمان شدند.
پس از دستگيري سه متهم در بازرسي از مخفيگاه‌، ماموران موفق شدند در مجموع ۳۶ كيلو و ۵۰۰ گرم ترياك را كه به شيوه ماهرانه‌يي درداخل لوله‌هاي جك جرثقيل جاساز شده بود، كشف و ضبط كنند.
سرهنگ محمدبخشنده در پايان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابي گفت: متهمان به همراه موادمكشوفه و يك دستگاه خودروي پژو پارس به پليس آگاهي منتقل شدند و اقدامات پليسي براي مشخص شدن ساير جرايم اين باند و اعضاي ديگر آن همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون