• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3510 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ ارديبهشت

در نشريه خط حزب‌الله عنوان شد

آنچه گفته بوديم را امضا كردند

سرمقاله شماره جديد خط حزب‌الله به بررسي اعترافات مقامات امريكايي در زمينه بدعهدي در مساله برجام و اعتراض دولتمردان كشورمان به اين نقض عهد پرداخته و سخنان چند سال گذشته رهبر انقلاب در اين زمينه را با عنوان « آنچه گفته بوديم را امضا كردند» بررسي كرده است.
به گزارش ايرنا، در بخشي از اين مقاله كه به بررسي رفتار آمريكا در سال‌هاي اخير پرداخته آمده است: «رفتار امريكايي‌ها در طول شصت سال گذشته، هيچ‌گونه تغييري نكرده است. آنها همان‌گونه كه از ملي شدن صنعت نفت ايران ممانعت كردند، اگر مي‌توانستند از دستيابي ايران به فناوري هسته‌اي نيز جلوگيري مي‌كردند. حتي «اگر به آنها رو بدهيم فردا سر مسائل زيست‌فناوري و نانو و مسائل علمي ديگر هم بازي درمي‌آورند و اشكال‌تراشي مي‌كنند.» (1/2/1395) امريكا همان امريكا است با همان خوي استكباري و سلطه‌طلبي. معلوم است كه با چنين موجودي هيچگاه نمي‌توان به نتيجه معقول دست يافت.»
در ادامه اين سرمقاله آمده است: «حالا شايد بهتر مي‌توان حكمت آن عدم خوشبيني رهبر انقلاب به مذاكره با امريكا را فهميد. تاريخ درس‌هايي براي امروز است. گذشته چراغ راه آينده است و سياستمدار هوشيار كسي است كه از دل تجربه‌ها‌ي گذشته، مسير درست را براي آينده پي‌ريزي كند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون