• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3510 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ ارديبهشت

پيدا و پنهان

سانسور مراجع تقليد در روزنامه‌هاي مدعي اصولگرايي

روزنامه‌هاي اصولگرا، در حركتي هماهنگ در شماره ديروز خود، ديدار وزير بهداشت با مراجع تقليد و حمايت آنان از برجام و اقدامات دولت در حوزه سلامت و سياست خارجي را سانسور كردند. به گزارش ديده بان رسانه‌اي دولت، هيچ يك از روزنامه‌هاي اصولگرا در صفحه اول خود كوچك‌ترين اشاره‌اي به حمايت مراجع عظام تقليد از دولت تدبير و اميد نكردند. پيش‌بيني شده بود كه مخالفان دولت و دلواپسان در برابر اين حمايت مراجع «آچمز» مي‌شوند.


انتقاد تند و تيز كيهان از روحاني

روزنامه كيهان در شماره ديروز خود انتقاد تند و تيزي نسبت به اظهارات حسن روحاني در سمنان داشت و در يادداشتي طولاني از ادبيات حسن روحاني انتقاد كرد. رييس‌جمهور در سمنان نقل به مضمون گفته بود «هيچ كس تصور نمي‌كرد كه شش قطعنامه شوراي امنيت و دوازده قطعنامه شوراي حكام به يك‌باره لغو و براي هميشه به زباله دان تاريخ ريخته شود. فروش نفت ايران به نصف كاهش يافته بود و رفت و آمد كشتي‌ها به بنادر ايران عملا تحريم شده بود و هيچ ارتباط بانكي ميان بانك‌هاي ايران و بانك‌هاي جهاني وجود نداشت و شرايط به گونه‌اي بود كه ما به قرن نوزدهم رفته بوديم و همه معاملات از طريق صرافي‌ها انجام شده و تمامي كانال‌هاي بانكي و بيمه‌اي به روي ما بسته شده بود.»


لغو سخنراني صادق زيباكلام در مياندوآب

روز گذشته در پي فشارهاي وارده از طرف گروه‌هاي تندرو سخنراني صادق زيباكلام، استاد دانشگاه كه قرار بود به حمايت از كانديداهاي ليست اميد اين شهر برگزار شود لغو شد. گفتني است برخي گروه‌هاي رقيب مانع از برگزاري اين جلسه سخنراني شدند اما سخنراني ديگر صادق زيباكلام در شهر اروميه به قوت خود باقي ماند.


وكيل اميد كوكبي:
موكلم به اتهام ارتباط با دول متخاصم (جاسوسي) محكوم شد

وكيل مدافع اميد كوكبي در خصوص اتهامات موكل خود گفت: اتهامات كوكبي طبق ماده 508 قانون مجازات اسلامي، ارتباط با دول متخاصم است. سعيد خليلي در گفت‌وگو با «اعتماد» با اشاره به راي ديوان عالي كشور در مورد اين پرونده اظهار داشت: ماده 508 قانون مجازات اسلامي در خصوص ارتباط با دول متخاصم است كه نوعي از جرم جاسوسي تصريح شده در ماده 501 همين قانون  محسوب مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون