• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3510 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ ارديبهشت

آخرين جزييات از بررسي «لايحه جامع انتخابات»

رييس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس با بيان اينكه بررسي لايحه جامع انتخابات در مجلس دهم انجام مي‌شود، گفت: اين لايحه از سوي وزارت كشور در حال تدوين است.
 به گزارش تسنيم، امير خجسته رييس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به تدوين لايحه جامع قانون انتخابات از سوي دولت، گفت: طرحي در همين راستا از سوي كميسيون شوراها به صحن علني مجلس ارايه شد و ايراداتي كه قانون پيشين داشت بررسي و رفع شد.
وي با بيان اينكه وزارت كشور درخواست داشته تا لايحه‌اي جامع‌تر از سوي دولت در اين باره به مجلس ارايه كند، تصريح كرد: وزارت كشور در زمينه اين لايحه در حال كار است و در آينده‌اي نزديك آن را به مجلس ارايه مي‌كند.
رييس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس با تاكيد براينكه در تدوين لايحه دولت اعضاي كميسيون نيز مشاركت دارند، ادامه داد: در طرح و لايحه جامع قانون انتخابات، به موضوعات شفاف‌سازي هزينه‌ كانديداهاي انتخابات و الكترونيكي شدن انتخابات توجه شده است.
خجسته با بيان اينكه بنا بر اين است كه دولت تا پايان سال اين لايحه را براي بررسي و تصويب به مجلس بفرستد، تصريح كرد: در مجلس دهم اين لايحه بررسي مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون