• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3682 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ آذر

ويژه

قهرماني تيم بانك ‌پاسارگاد
در نهمين دوره از مسابقات فوتسال كانون بانك‌ها و موسسات اعتباري خصوصي، تيم بانك‌ پاسارگاد با اقتدار قهرمان شد. به گزارش روابط‌ عمومي بانك ‌پاسارگاد، در نهمين دوره از مسابقات فوتسال كانون بانك‌ها و موسسات اعتباري خصوصي، تيم بانك‌پاسارگاد در فينال اين مسابقات، موفق شد با نتيجه 4 بر 2 تيم بانك اقتصادنوين را شكست داده و عنوان قهرماني را از آن خود كند. در ديدار رده‌بندي نيز تيم بانك قوامين با پيروزي بر تيم بانك آينده در رده سوم اين رقابت‌ها ايستاد.

شهردار كرج تاكيد كرد
پژوهش، محور اصلي مديريت شهري كرج
شهردار كرج با اشاره به رويكرد عمراني و خدماتي اين دستگاه در راستاي ارتقاي توسعه شهر و افزايش رفاه شهروندان اظهار داشت: مديران اجرايي شهرداري ايران كوچك پيوسته به دنبال آن هستند كه تا با تكيه بر پژوهش به عنوان يكي از محورهاي مهم تحقق توسعه پايدار شهري پيش از انجام هر گونه فعاليت ساختاري و عمراني تمهيدات خود را بر مبناي اقدامات كارشناسانه اتخاذ كنند. علي تركاشوند گفت: در عصر كنوني يكي از عوامل اصلي پيشرفت و توسعه زيرساخت‌ها توجه هر چه بيشتر به امر پژوهش است.
شهردار كرج با بيان اينكه آموزش و پژوهش از مولفه‌هاي اساسي در پيشبرد اهداف مختلف است، اظهار داشت: دستگاه‌ها و نهادهاي خدمات‌رسان بايد بر حسب ضرورت‌هاي اقتصادي، اجتماعي و زيرساختي به اين دو اصل توجه داشته باشند تا به موفقيت‌هاي چشمگيري در حوزه خود دست پيدا كنند.

نظارت بانك مركزي تضمين سرمايه‌گذاري است
خسرو خواجه‌حسني، مديرعامل بانك گردشگري گفت: نقش نظارتي بانك مركزي اطمينان خاطر براي مشتريان را به ارمغان خواهد آورد. به گزارش روابط عمومي بانك گردشگري، وي افزود: در شرايطي كه موسسات اعتباري غيرمجاز كه با اتخاذ شيوه‌هاي غيراصولي اقدام به جذب سرمايه مشتريان كرده و باعث مخدوش شدن اعتماد مشتريان شده‌اند؛ نقش نظارتي بانك مركزي موجب استحكام اطمينان مشتري خواهد شد. مديرعامل بانك گردشگري خاطرنشان كرد: اقدام‌هاي نظارتي بانك مركزي در جهت حفظ نظم مالي و افزايش اعتماد مشتري از طريق كاهش ريسك سرمايه‌گذاري براي سپرده گذاران انجام مي‌شود و مسلما با جلوگيري از شيوه‌هاي غيرصحيح سرمايه‌گذاري، سود دهي سرمايه‌گذاري مشتري را به نوعي تضمين مي‌كند.

اطلاعيه بيمه پارسيان درخصوص تصادف دو قطار
روابط عمومي و امور بين‌الملل بيمه پارسيان در خصوص حادثه تصادف دو قطار در محور سمنان اطلاعيه‌اي به شرح زير منتشر كرد: بيمه پارسيان ضمن اظهار تاسف از درگذشت تعدادي از هموطنان و ابراز همدردي با بازماندگان اين حادثه دلخراش و آرزوي سلامتي و بهبود كامل مجروحين در حادثه تصادف دو قطار در محور سمنان به اطلاع مي‌رساند؛ اين شركت مسووليت حوادث ريلي و غيرريلي راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران را طي بيمه نامه‌اي تحت پوشش قرارداده كه در اين بيمه‌نامه حداكثر خسارت هزينه پزشكي براي هرنفر در هر حادثه 500ميليون ريال و حداكثر خسارت جاني (از قبيل نقص عضو، ازكارافتادگي و فوت) تا سقف ديه قانوني پوشش داده شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون