• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3160 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ دي

بازتاب يك سوژه

كمپين «من محمد هستم» ادامه دارد

استقبال از اين كمپين به حدي بود كه در زمان كوتاهي بيش از 10 هزار پست توسط كاربران در نقاط مختلف جهان در هشتگ‌هاي اصلي آن منتشر شد. بسياري از روزنامه‌ها، خبرگزاري و وب‌سايت‌هاي خبري داخلي و خارجي هم ضمن بررسي اين كمپين و كم‌نظير دانستن آن اذعان مي‌كنند كه اين نخستين‌بار است ايراني‌ها اين گونه در كمپيني اينستاگرامي شركت مي‌كنند. علاوه بر استقبال گسترده مردمي، صفحات چهره‌هاي مشهور فرهنگي، اجتماعي، هنري، سياسي و... همچون دكتر علي لاريجاني، دكتر محمدباقر قاليباف، حسين انتظامي، حاج محمدرضا طاهري، بهنوش بختياري، بهاره رهنما، مژده لواساني، داريوش فرضيايي، عباس غزالي، آزاده نامداري، مجيد يراقبافان، رضا صادقي، سيدمجيد بني فاطمه، سيدمهدي ميرداماد، محسن پيرهادي، مرتضي طلايي و... به اين حركت پيوستند. شهاب مرادي در صفحه اينستاگرام خود همچنان در حال تبليغ اين كمپين است.

جهاد مغنيه و قاسم سليماني تحت حمايت كاربران

پس از انتشار خبر شهيد شدن پسر عماد مغنيه، ‌هشتگ‌هاي مربوط به جهاد مغنيه و قاسم سليماني به سرعت در شبكه‌هاي اجتماعي در حال چرخيدن است. عكس‌هايي كه از قاسم سليماني منتشر مي‌شود با استقبال كاربران شبكه‌هاي اجتماعي در ايران و جهان مواجه شده است. حتي عكس‌هايي از او منتشر شده كه نشان مي‌دهد در مراسم ختم مادر قاسم سليماني هم حضور داشته است. موج گسترده شبكه‌هاي اجتماعي همچنان ادامه دارد و به نظر مي‌رسد تا چند روز آينده ادامه پيدا كند. همواره حضور و اسم قاسم سليماني در هر موقعيتي حركت مثبت شبكه‌هاي اجتماعي را به دنبال داشته است. براساس صحبت‌هاي كاربران شبكه‌هاي اجتماعي جهاد مغنيه رابطه بسيار عميقي با قاسم سليماني داشته است.

بهنوش بختياري هشتگ شد

پس از انتشار خبر سردبيري بهنوش بختياري توسط خودش در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي، موج شديدي عليه اين خبر شكل گرفت. فعالان شبكه‌هاي اجتماعي با انتقاد از حركت اين بازيگر به نوعي مخالفت خودشان را با حركت او نشان دادند. اين در حالي است كه هشتگي با نام بهنوش بختياري در شبكه‌هاي اجتماعي شكل گرفته است كه با جست‌وجوي اين هشتگ تمام حاشيه‌هاي اين خبر را مي‌توانيد دنبال كنيد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون