• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3797 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت

مصاحبه اليور استون با ولاديمير پوتين از شوتايم پخش مي‌شود

روايتي از يك دشمن عالي

«چرا انتخابات را هك كرديد؟» اين سوالي است كه مقابل دوربين از ولاديمير پوتين پرسيده مي‌شود و پاسخ رييس‌جمهور روسيه به اين سوال يك پوزخند است. سوالي كه توسط اليور استون، كارگردان سياسي هاليوود پرسيده شده و تنها سوالي نيست كه مقابل پوتين قرار مي‌گيرد. استون از ماه فوريه، مشغول مصاحبه با رييس‌جمهور روسيه است تا اين مصاحبه شبيه يك مستند، در چهار قسمت يك ساعتي و خرداد امسال از شبكه «شوتايم» پخش شود. خبر اين اتفاق مهم همزمان با اكران تيزر تبليغاتي اين مستند منتشر شد و همزمان با اين اتفاق «سي‌ان‌ان» در گزارشي مفصل درباره اين مصاحبه نوشت.
اين گزارش با توجه به علاقه روزنامه‌نگاران به مصاحبه با پوتين شروع شده و مي‌گويد كه استون بالاخره موفق شده كاري را انجام دهد و در موقعيتي باشد كه روزنامه‌نگاران بسيار زيادي در جهان به دنبال آن هستند. بعد از اين روايت از آنچه استون موفق به برداشت آن شده، در گزارش توضيح داده مي‌شود كه كارگردان امريكايي دنبال شناخت بيشتر رييس‌جمهور روسيه بوده، مردي كه هنوز ردپايش در انتخابات امريكا مشكوك است و استون هم او را اين‌طور تعريف مي‌كند: «پوتين يكي از مهم‌ترين رهبران جهان است. كسي كه ايالات متحده امريكا او را دشمن مي‌نامد، يك دشمن عالي و بسيار مهم است كه ما حرف‌هاي او را بشنويم و بدانيم كه چه مي‌خواهد و مي‌گويد.»
البته استون توضيح داده كه اين برنامه بيشتر از آنكه يك مصاحبه تلويزيوني باشد، يك مستند است كه به تمام امريكا زوايايي از پوتين و روسيه را نشان مي‌دهد كه تا امروز نديده‌اند. توجه اليور استون به ولاديمير پوتين و مستندي كه قرار است از روز 20 خرداد در «شوتايم» پخش شود، يكي از اتفاق‌هاي مهم خبري تصويري جهان است كه به احتمال زياد تنها مردم امريكا مخاطب آن نيستند و علاقه‌مندان بسياري را درگير خواهد كرد. پوتين جزو آن دسته از رهبران جهاني است كه علاقه چنداني به مصاحبه ندارد و حضورش در اين برنامه هم يك اتفاق است كه احتمالا فقط از عهده اليور استون، كارگردان سياسي هاليوود كه منتقد دولتمردان امريكا هم هست، برمي‌آيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون