• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3818 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ خرداد

ويژه

همکاری‌های مشترک موسسه ملل و بانک آینده
تفاهمنامه همکاری‌‌های مشترک بین موسسه اعتباری ملل (عسکریه) و بانک آینده، منعقد شد.به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بانک آینده، به منظور گسترش همکاری‌‌های فی‌مابین و ایجاد هم‌افزایی لازم، پایه‌ریزی یک اتحاد استراتژیک و در جهت ارزش‌آفرینی برای مشتریان، سهامداران و دیگر ذی‌نفعان، تفاهمنامه‌ای با مفاد همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف بانکی، مالی، سرمایه‌گذاری و بهره‌گیری از خدمات بانکداری الکترونیکی در حوزه‌‌ها و کسب و کارهای مرتبط، در چارچوب ضوابط و مقررات جاری به امضای اعضای هیات مدیره و مدیران عامل دو طرف رسید.

 

مشكل موسسه آرمان حل مي‌شود
استاندار خوزستان، توضيحاتي در خصوص تجمع سپرده گذاران موسسه آرمان در استان ارايه كرد و گفت: اين موسسه در استان مشكلي ندارد. غلامرضا شريعتي اظهار كرد: مردم موقعي كه پول به اين موسسه مي‌دادند و سود دريافت مي‌كردند از استانداري اجازه نگرفتند. اين مساله به استانداري ربط دارد و معضل سياسي- اجتماعي است ولي مردم موقعي كه پول خود را در حساب‌هاي موسسه آرمان گذاشته و سود بيش از حد متعارف دريافت مي‌كردند بايد اين فكر  را هم مي‌كردند. كسي كه يك دفعه سود اضافه و بيشتر از بانك‌هاي دولتي مي‌دهد حتما امكان دارد يك مشكلي هم براي آنها پيش بيايد. شريعتي بيان كرد: مردم موقع افتتاح حساب از ما اجازه نگرفتند و ما هم توصيه‌اي به آنها نداشتيم ولي اكنون كه پول آنها گير كرده، استانداري را مي‌شناسند؛ استانداري ظاهرا مرغ عزا و عروسي است و هركسي هركاري داشته باشد به استانداري مراجعه مي‌كند.

 

عرضه گريد Jampilen EP548T براي نخستين بار
 شركت پلي پروپيلن جم براي نخستين‌بار در بورس كالاي ايران گريد Jampilen EP548T، داراي جريان‌پذيري بسيار بالا (MFRبرابر با g/10min50) و خواص مكانيكي متناسب را عرضه مي‌كند. به گزارش روابط عمومي شركت پلي پروپيلن جم، اين گريد براي توليد ظروف جداره نازك (TWIM/IML) به خصوص براي كاربردهاي دماي منفي مناسب است. از مزاياي اين گريد نسبت به گريدهاي متداول در بازار داخل مي‌توان به كاهش حدود 20 درصدي در فشار تزريق و افزايش سرعت اشاره كرد كه مي‌تواند منجر به كاهش قابل توجه در هزينه‌هاي توليد شود. استفاده از اين گريد به دليل ارتقاي كيفيت صنعت بسته‌بندي كشور، رقابت‌پذيري اين صنعت را با كشورهاي همجوار به ارمغان خواهد آورد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون