• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3844 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

عطار اشرفي: حال وزنه‌برداري بد است

مهدي عطار اشرفي، پيشكسوت وزنه‌برداري درباره تصميم شوراي عالي فني مبني بر پذيرش استعفاي سجاد انوشيرواني و جايگزين كردن محسن بيرانوند، بيان‌ كرد: من هيچ بحث شخصي با علي مرادي ندارم، اما واقعا شرايط به گونه‌اي است كه حال وزنه‌برداري بد است و تصميمات بدي گرفته شده است. ما خودمان از علي مرادي خواهش كرديم كه در انتخابات فدراسيون شركت كند، اما‌ اي‌كاش اين كار را انجام نمي‌داديم. اشتباه كرديم. قرار بود مرادي با هدف ديگري به فدراسيون بيايد، اما از درونش خبر نداشتيم.
ما خودمان كميته‌ فني را تشكيل داديم تا وزنه‌برداري مسير بهتري را طي كند، اما اكنون شرايط به گونه‌اي شده است كه حرف اول و آخر را رييس فدراسيون مي‌زند و سه، چهار نفر هم كه در شوراي فني باقي مانده‌اند هر چه رييس فدراسيون مي‌گويد تاييد مي‌كنند. ما علاقه‌مند هستيم كه علي مرادي ديگر مديريت نكند و در وزنه‌برداري تغيير به وجود‌ آيد. سه ماه مانده به المپيك علي مرادي تصميم گرفت كه كيانوش رستمي را از اردو بيرون كند، اما خود من يك ساعت و نيم با رستمي صحبت كردم كه هرچه گفتند قبول كند. حتي مرادي به من خرده گرفت كه چرا به دنبال رستمي رفتم. اكنون چه اتفاقي افتاده است. من تصميم داشتم كه بعد از المپيك هم بين رستمي و انوشيرواني تعامل به وجود آورم، اما فدراسيون نخواست.
عطار اشرفي با طرح اين ادعا كه كنار گذاشتن انوشيرواني از قبل برنامه‌ريزي شده بود، مدعي شد: از دو، سه ماه پيش صحبتش اين بود كه او را كنار بگذارند حتي با برخواه هم صحبت كرده بودند و خود انوشيرواني هم متوجه اين موضوع شده بود و 100 درصد مشخص بود كه در اين جلسه با استعفاي او موافقت خواهد شد. اكنون هم بيرانوند را به عنوان سرمربي گذاشته‌اند، زماني كه توكلي او را به عنوان دستيار معرفي كرد اكثرا در كميته فني مخالف بودند، چرا كه او تعاملي با وزنه برداران ندارد. اينكه بيرانوند را به عنوان سرمربي انتخاب كردند شايد مرادي مي‌خواهد در مسابقات خودش لباس بپوشد و بالاي سر وزنه‌برداران قرار بگيرد. نكته جالب اينكه شخصي كه خودش ‌مربي و معتقد بود كه بد آموزي دارد وزنه‌بردار خارج از اردوي تيم‌ ‌ملي تمرين كند، اكنون حرف ديگري مي‌زند. در كل مرادي دارد با الفاظ بازي مي‌كند تا جايگاه خودش را تثبيت كند و به نظرم وزارت ورزش و جوانان بايد به ماجرا ورود كند و براي فدراسيون وزنه‌برداري تصميم بگيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون