• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3175 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن

صحبت‌هاي روحاني در شبكه‌هاي اجتماعي

سفر حسن روحاني به اصفهان و صحبت‌هاي او درباره مذاكرات هسته‌اي و رفع تحريم در چند روز گذشته در شبكه‌هاي اجتماعي بازتاب فراواني داشته است. كاربران با كامنت گذاشتن در اكانت توييتري حسن روحاني نظرات خودشان را درباره حرف‌هاي او نوشتند. اكثرا كاربران با صحبت‌هاي حسن روحاني موافق و نوشته بودند كه امريكا معمولا مي‌خواهد براي تمام كشورهاي دنيا تصميم بگيرد و اگر ببيند كشوري قصد پيشرفت دارد مانع آن كشور مي‌شود و جلوي آن را مي‌گيرد. از سويي ديگر كاربران به روحاني تاكيد كردند كه با توافق در مذاكرات هسته‌اي، ايران مي‌تواند قدم رو به جلويي بردارد و بيشتر از گذشته پيشرفت كند. اما نكته قابل توجه اين بود كه كاربران پس از صحبت‌هاي رييس‌جمهور از ادبيات و نحوه برخورد با كشورهاي ديگر استقبال مي‌كنند و به همين خاطر هشتگ حسن روحاني معمولا پس از صحبت‌هاي او بيشترين ترند را مي‌خورد. همچنان واكنش‌هاي به صحبت‌هاي روحاني ادامه دارد.

شبكه‌هاي اجتماعي در برابر داعش

پس از انتشار عكس‌ها و ويديوي كشتن سرباز اردني توسط داعش، شبكه‌هاي اجتماعي و كاربران ايران و خارجي با گذاشتن هشتگ‌هاي ضد داعش اين اقدام را محكوم كردند. از نظر اكثر كاربران اقدم وحشتناكي توسط اين گروه تروريستي صورت گرفته است. كاربران در شبكه‌هاي اجتماعي اكثرا نوشته‌اند كه چگونه در عصري كه بشر به تمام امور نظارت دارد و به اين اندازهپيشرفت مغزي رسيده است،بايد شاهد چنين صحنه‌هايي باشيم كه به راحتي جان يك انسان را مي‌گيرند. از سوي ديگر كاربران به اندازه اين ويديو را نگاه كرده‌اند يا عكس‌هاي اين اتفاق را بازنشر كرده‌اند كه تبديل به پربازديد‌ترين ويديوي اين روزهاي شبكه‌هاي اجتماعي شده است، كاربران ايراني با انتقاد از برخي سايت‌ها كه اين ويديو را بازنشر كرده‌اند نوشته‌اند كه اين كار ترويج خشونت در جامعه است و نبايد اين كار صورت مي‌گرفته است.

ويديويي براي كودكان سوري

سازمان ملل متحد ويديويي درباره مقايسه كودكان سوئدي و سوريه‌اي ساخته است كه در آن شرايط سخت زندگي كودكان سوريه‌اي را نشان مي‌دهد و از سوي ديگر در اين ويديو امكانات بسيار زياد كودكان سوئدي را هم با آنها مقايسه مي‌كند. اين ويديو كه بيش از سه ميليون بازديد كننده داشته است در انتها نشان مي‌دهد كه كمك‌هاي مردم و سازمان ملل به كودكان سوريه‌اي باعث شده تا آنها امكانات بيشتري در زندگي پيدا كنند و بتوانند تا حدودي با مشكلات كنار بيايند در اين ويديو سعي شده تا نشان دهد كه مي‌توان با كمك همه مردم دنيا به كودكان نقاط مختلف دنيا كمك‌رساني كرد. اين ويديو در تمام شبكه‌هاي اجتماعي هم در حال بازنشر شدن است.

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون