• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3892 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۷ شهريور

ويژه

ساينا اتومات خودرويي با امكانات مناسب و به‌روز است
قائم‌مقام معاونت مهندسي سايپا گفت: ساينا اتومات خودرويي با امكانات مناسب و به روز است كه پاسخگوي تمامي استانداردهاي الزامي است.
به گزارش سايپانيوز، مهدي پازوكي، قائم‌مقام معاونت مهندسي سايپا و مدير پروژه محصول ساينا اتومات با بيان مطلب فوق اظهار كرد: مقدمات پروژه توليد خودرو ساينا با گيربكس اتوماتيك (بر روي پلتفرم X200) در گروه خودروسازي سايپا از سال 94 شروع شد و مذاكره با بيش از 20 شركت توليدكننده گيربكس اتوماتيك و بررسي محصولات توليدي آنها براي جانمايي در محفظه موتور X200 صورت گرفت كه در نهايت گيربكس CVT شركت Punch Powertrain بلژيك به دليل ابعاد مناسب و كارايي خوب انتخاب شد و اين پروژه پس از تاييد هيات‌مديره سايپا از ارديبهشت‌ماه سال 1395 آغاز شد.


ديه 8 ميليارد ريالي بيمه آرمان به يك مصدوم
بيمه آرمان در يك پرونده خسارت جاني شخص‌ثالث، هشت ميليارد ريال ديه به يك مصدوم پرداخت كرد. به گزارش روابط عمومي بيمه آرمان، عليرضا بيانيان، مديرعامل اين شركت و هيات همراه صبح امروز با حضور در منزل مسكوني مصدوم (زيان‌ديده) در تهران، ضمن ابراز دلجويي و تفقد از مصدوم حادثه و خانواده او، فيش واريزي به مبلغ هفت ميليارد و 974 ميليون ريال بابت ديات متعلقه را به خانواده وي تسليم كردند. همچنين با دستور مديرعامل بيمه آرمان مقرر شد يك بيمه‌نامه كامل آتش‌سوزي به صورت رايگان صادر و به خانواده مصدوم اهدا شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون