• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3928 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۲ مهر

آخرين دستاوردهاي همراه اول در بزرگ‌ترين رويداد مخابراتي كشور

همراه اول با دو سالن اختصاصي و حضور در فضاي باز در هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني شركت مي‌كند.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، اپراتور اول تلفن همراه كشور با اختصاص فضايي بيش از سه هزار مترمربع به غرفه‌هاي خود، بزرگ‌ترين حضور نمايشگاهي را در «ايران تلكام ۲۰۱۷» خواهد داشت. بر اساس اين گزارش، همراه اول در «ايران تلكام۲۰۱۷» با شعار «يك همراه هوشمند، براي فردايي بهتر» در سالن‌هاي اختصاصي ۷، A۲۵ و فضاي باز، با رويكرد ارايه خدمات نسل‌هاي ۳، ۴ و 5/4 تلفن همراه، آخرين دستاوردها، محصولات و خدمات نوين خود را عرضه مي‌كند. همراه اول، به عنوان اپراتور پيشرو در حركت به سوي ۵G در كشور با اختصاص فضايي براي تجربه سرويس‌ها و به خصوص نرم‌افزارهاي كاربردي تلفن همراه، معرفي بسته‌هاي جديد نوترينو، معرفي و تست فناوري ۵G با همكاري شركت نوكيا و آزمايشگاه شبكه‌هاي مخابراتي نرم‌افزارمحور دانشگاه صنعتي شريف و نمايش خودروي خودران بر بستر اين شبكه، معرفي و نحوه استفاده از فناوري VoLTE (تماس صوتي بر بستر نسل ۴)، تلفاي همراه اول (WiFi Calling)، ارايه نقشه پوشش شبكه نوترينو در سراسر كشور، آموزش و نحوه فعال‌سازي اينترنت همراه، معرفي و ثبت‌نام ترابرد شماره تلفن همراه (MNP) در نمايشگاه حضور دارد. معرفي باشگاه فيروزه‌اي، معرفي سامانه خدمات الكترونيكي «همراه من»، ارايه كليه خدمات همراه اول در نمايندگي مستقر در نمايشگاه، معرفي باشگاه كانال‌هاي حضوري، برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي، معرفي سرويس‌هاي رومينگ، تعويض سيم‌كارت به يوسيم، معرفي سامانه شارژ #۱*، رونمايي از سرويس IPTV، معرفي سامانه ۹۰۹۰ براي هواداران تيم‌هاي ملي فوتبال، سرويس ورزش اول، سرويس اپ شطرنج با همكاري فدراسيون شطرنج و... از ديگر خدمات همراه اول در نمايشگاه امسال است. اپراتور اول در بخش خدمات ارزش افزوده با تمركز بر خدمات نوين، محتواي غني و اپليكيشن‌هاي كاربردي، با خدمات و پلت‌فرم‌هاي هوشمند بيش از ۵۰ محصول باند پهن، بيش از ۳ هزار سرويس پيامكي، حدود ۲۰ خدمت سازماني، ۱۰۰ سرويس IVR و همچنين سرويس‌هاي متنوع بر بسترUSSD، تور مجازي و بازديد از اماكن تاريخي و گردشگري ايران، بازي‌هاي مبتني بر واقعيت افزوده، سرويس‌هاي هواداري در حوزه‌هاي ورزش، فرهنگ، هنر و خدمات متنوع ديگر را كه با همكاري بيش از ۲۰۰ شركت متخصص و برتر داخلي و خارجي اين حوزه آماده ارايه است، رونمايي و معرفي خواهد كرد. همراه اول در راستاي حضور پرقدرت در عرصه خدمات هوشمند، جديدترين محصولات و خدمات سازماني در اين حوزه از جمله سرويس خط ويژه سازماني، چتر ديتاي سازماني، شماره مجازي و سرويس و تبليغات هوشمند مبتني بر مكان لحظه‌اي را براي نخستين‌بار در كشور ارايه مي‌كند. همچنين راهكارهاي نوين در حوزه هوشمندسازي و اينترنت اشيا از جمله شهر هوشمند، خودرو خودران، خوانش و مانيتورينگ هوشمند كنتورها و مديريت ناوگان حمل و نقل نيز در اين نمايشگاه معرفي و در معرض ديد عموم قرار مي‌گيرد. شايان ذكر است در راستاي ايجاد بهترين تجربه مشتري، سامانه خدمات همراه سازماني (ecare) و سامانه فروش اقساطي سازماني نيز ارايه مي‌شود.
برپايي فروشگاه جهت دسترسي آسان و سريع مشتركين همراه اول به انواع محصولات و خدمات از جمله ارايه و معرفي و فروش نقدي و اقساطي مودم‌هاي همراه، معرفي درگاه‌هاي مستقيم فروش، رونمايي از رنج جديد شماره‌هاي همراه اول در سامانه گلچين، ارايه سيم‌كارت انارستان با هدف پاسخ به نيازها و خواسته‌هاي كودكان و نوجوانان، معرفي سيم‌كارت‌هاي جديد طرح ۱۰۰۰، معرفي روش‌هاي خريد شارژ الكترونيكي، معرفي فروشگاه الكترونيكي همراه اول، معرفي گوشي‌هاي پشتيبان‌كننده تكنولوژي G 5/4و VoLTE، برگزاري اختتاميه فروش سيم كارت‌هاي رند خيريه، معرفي سايت حراج و فروش تلفني، رونمايي از گوشي‌هاي جديد و رونمايي نمايشگاهي ازeSIM كه همراه اول براي نخستين بار در ايران ارايه كرده است، از ديگر برنامه‌هاي اپراتور اول در نمايشگاه ايران تلكام ۲۰۱۷ است. «حركت اول»، به عنوان بازوي اجرايي گروه ارتباطات سيار ايران در زمينه سرمايه‌گذاري و حمايت از كسب و كارهاي نوپاي حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات، آخرين دستاوردها و توانمندي‌هاي خود در حمايت، شتاب دهي و سرمايه‌گذاري در كسب و كارهاي نوآور و نوپا به خصوص با مشاركت دانشگاه‌هاي معتبر داخلي را در نمايشگاه ايران تلكام ۲۰۱۷ به معرض نمايش عموم مي‌گذارد. معرفي دستاوردهاي ارتباطات ديجيتال، صفحات اين اپراتور در شبكه‌هاي اجتماعي، سرويس‌هاي نوآورانه، اقدامات صورت گرفته در حوزه مسووليت اجتماعي (CSR)، رعايت الزامات ايمني در برابر تشعشع، جذب و استخدام، تعالي سازمان، مسابقه و سرگرمي از ديگر برنامه‌هاي همراه اول در نمايشگاه عنوان شده است. همراه اول همچون سال‌هاي گذشته، امسال نيز براي تعامل بهتر با خبرنگاران، در سالن اختصاصي اصلي خود (سالن۷)، «اتاق خبر» در نظر گرفته است.

 

اهداي كتاب نفيس قرآن‌طباخ توسط بانك‌پاسارگاد

بانك‌پاسارگاد، درراستاي ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي خود و جهت بهره‌مندي علاقه‌مندان، پژوهشگران و محققان، يك جلد كتاب نفيس قرآن طباخ را به استانداري قم اهدا كرد. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، در مراسم اهداي كتاب قرآن طباخ، سيدمهدي صادقي استاندار قم از توجه و اهتمام ويژه مديران بانك‌پاسارگاد به‌ويژه دكتر مجيد قاسمي، مديرعامل بانك، به فرهنگ و هنر كشور قدرداني كرده و اينگونه اقدامات را ماندگار خواند. گفتني است «مصحف شريف خراسان» به خط عبدالله طباخ هروي، از قرآن‌هاي نفيس و كم‌نظير گنجينه آستان قدس رضوي است كه در قرن نهم هجري و در زمان حكومت سلطان بايسنقر به رشته تحرير در آمده‌ است. اين كتاب كه در قرن نهم هجري قمري كتابت شده است، در سال 1394 با حمايت بانك‌پاسارگاد چاپ و رونمايي شد. كتاب در قطع رحلي سلطاني، 33 در 47 سانتي‌متر مربع كه در چاپخانه راش آلمان به مدت سه سال به چاپ رسيده است، به جهت نوع تذهيب، خوشنويسي و كتابت بي‌نظير و از بدايع روزگار است؛ در اين كتاب چند نوع هنر با هم آميخته‌ شده كه زيبايي و ماندگاري آن را چندين برابر كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون