• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3928 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۲ مهر

توليد خودرو در شهريور

۶۹ هزار و ۸۱۲ دستگاه خودرو در شهريور امسال توليد شد كه ۹۹ درصد از حجم توليدات به خودروهاي گروه سبك و يك درصد ديگر به خودروهاي گروه سنگين اختصاص داشت.
به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، ۶۹ هزار و ۸۱۲ دستگاه خودرو در شهريور امسال توليد شد كه ۹۹ درصد از حجم توليدات به خودروهاي گروه سبك و يك درصد ديگر به خودروهاي گروه سنگين اختصاص داشت. بر اساس گزارش ارزشيابي خودروهاي ساخت داخل كه ازجانب اداره كل خودرو و نيرو محركه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، در شهريور امسال ۶۹ هزار و ۸۱۲ دستگاه خودرو توليد شد كه ۹۹ درصد از حجم توليدات به خودروهاي گروه سبك و يك درصد ديگر به خودروهاي گروه سنگين اختصاص داشت.
همچنين خودروهاي توليد كشور در اين ماه، شامل ۵۰ مدل خودرو درگروه سبك و هفت مدل در گروه سنگين بود. در شهريور امسال در گروه خودروهاي سبك ۱۰ خودرو و در گروه خودروهاي سنگين دو خودرو توانستند چهار ستاره كيفي به دست آورند. بنا بر اين گزارش، در گروه سبك و در بخش وانت، وانت تندر شركت ايران خودرو با دريافت سه ستاره كيفي بالاترين كيفيت خودروهاي توليدي ساخت داخل را در سطح قيمتي پايين‌تر از ۵۰۰ ميليون ريال در اين ماه به خود اختصاص داد و خودروي وانت سايپا X۱۵۱ شركت بن رو با كسب دو ستاره كيفي در رتبه دوم جاي گرفت.
وانت پيكاپ فوتون ايران خودرو ديزل نيز در كلاس قيمتي بالاتر از ۵۰۰ ميليون ريال تنها خودرويي بود كه توانست دو ستاره كيفي را از آن خود كند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون