• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3937 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲ آبان

بازبيني نهايي آثار ارسالي به جشنواره فيلم پاسارگاد

 بازبيني آثار ارسالي به دومين جشنواره فيلم 180 ثانيه‌اي پاسارگاد در مرحله نهايي است و زمان برگزاري مراسم اختتاميه به زودي اعلام خواهد شد.
به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، خسرو رفيعي، دبير اجرايي و عضو هيات‌ داوران جشنواره، با اعلام اين خبر گفت: مهلت ارسال آثار به پايان رسيد و در مجموع 1333 اثر متشكل از 603 فيلم در خصوص محور تكريم خانواده و حقوق اجتماعي، 431 فيلم در خصوص محور حفظ محيط‌زيست و منابع طبيعي و 299 فيلم در محور اهداي عضو، همچنين 918 ايده به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است كه هر كدام به طور كامل توسط هيات‌ انتخاب بازبيني و بررسي شده‌اند. تعدادي از اين آثار پس از طي مراحل مختلف، براي بررسي نهايي و اعلام اسامي برندگان به مرحله نهايي داوري راه يافته‌اند.
وي ادامه داد: دبيرخانه جشنواره فيلم 180 ثانيه‌اي پاسارگاد با اتخاذ تمهيداتي، زمينه را براي نظرسنجي از هم‌ميهنان و جلب آراي آنها در خصوص فيلم‌هاي ارسال شده به جشنواره فراهم كرده است. در اين راستا هموطنان گرامي مي‌توانند پس از برگزاري مراسم اختتاميه جشنواره، با مراجعه به سامانه تلويزيون اينترنتي آيو نسبت به مشاهده آثار شركت‌كنندگان و ثبت راي خود اقدام كنند. بانك‌پاسارگاد به يك فيلم در هر بخش كه توسط هم‌ميهنان انتخاب شده است، جايزه ويژه تماشاگران را اهدا خواهد كرد. همچنين به سه نفر از شركت‌كنندگان در انتخاب مردمي، هديه‌اي به رسم يادبود و به قيد قرعه اهدا خواهد شد.
رفيعي همچنين اظهار اميدواري كرد كه هم‌ميهنان عزيز مي‌توانند مراسم اختتاميه دومين جشنواره فيلم 180 ثانيه‌اي پاسارگاد را نيز به‌صورت مستقيم از طريق سامانه تلويزيون اينترنتي آيو تماشا كنند.
وي در خصوص برگزاري اين جشنواره خاطرنشان كرد: اين جشنواره به ابتكار بانك‌پاسارگاد برگزار شده است. اميدوار هستيم كه با برگزاري آن علاوه بر شناسايي استعدادها و ايجاد انگيزه در جوانان، افكار عمومي را نيز به محورهاي اصلي جشنواره كه حفظ محيط‌زيست و منابع طبيعي، تكريم خانواده و حقوق اجتماعي و اهداي عضو هستند، جلب كنيم.
وي در خصوص جوايز اين جشنواره تاكيد كرد: به نفرات اول تا چهارم در هر بخش اين جشنواره به ترتيب تنديس جشنواره به همراه ديپلم افتخار و مبلغ 80 ميليون ريال، تنديس جشنواره به همراه ديپلم افتخار و مبلغ 60 ميليون ريال، تنديس جشنواره به همراه ديپلم افتخار و مبلغ 40 ميليون ريال و تنديس جشنواره به ‌همراه ديپلم افتخار و مبلغ 20 ميليون ريال اهدا مي‌شود. همچنين در بخش جنبي، به 4 ايده برتر در هر بخش كه امكان ساخت پيدا نكرده‌اند، تنديس جشنواره به همراه ديپلم افتخار و مبلغ 10 ميليون ريال پرداخت خواهد شد. از هنرمندان شركت‌كننده در جشنواره كه تاكنون نسبت به تكميل مشخصات خود در سايت جشنواره اقدام نكرده‌اند، تقاضا مي‌شود در اسرع وقت اقدام كنند.
گفتني است علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر، تماس با دبيرخانه و همچنين ثبت‌نام، به سايت جشنواره به نشاني www.pasargadfilmfest.ir  مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون