• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3937 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲ آبان

عددنوشت

تامين وجه نقد زايران اربعين
تاكنون بانك‌ها در مناطق مرزي محل تردد زايران اربعين اعلام نياز ۲۰۰ ميلياردي براي وجه نقد داشته‌اند. بانك مركزي اعلام كرده كه آماده است تا بيش از۴۰۰ ميليارد تومان براي رفع نياز به وجه نقدي زايران را براي بانك‌ها تامين كند. به گزارش ايسنا، در فاصله حدود دو هفته مانده به اربعين و در آستانه اعزام زايران به كشور عراق تمهيدات بانكي در اين‌باره نيز انجام شده است به طوري كه با هماهنگي بين شبكه بانكي و همچنين ساير دستگاه‌هاي ذي‌ربط برنامه‌هايي براي چگونگي صدور ويزا، تامين ارز مسافرتي و همچنين تامين وجه نقد زايران در مسير حركت در شهرهاي مرزي اجرايي خواهد شد.

نوسازي سالانه مسكن روستايي
حجت‌الاسلام والمسلمين محمدعلي رضايي، قائم‌مقام نماينده ولي فقيه در بنياد مسكن انقلاب اسلامي گفت: سالانه ٢٠٠ هزار مسكن روستايي توسط بنياد مسكن انقلاب اسلامي در كشور نوسازي مي‌شود. وي از فعال بودن اجراي طرح هادي در كشور خبر داد و افزود: در ۵٠ درصد از روستاهاي چهارمحال و بختياري طرح هادي اجرا شده است. سالانه ٢٠٠ هزار مسكن روستايي توسط بنياد مسكن انقلاب اسلامي در كشور نوسازي مي‌شود. وي با اشاره به اهميت استفاده از خيرين مسكن ساز در كشور اظهار كرد: اميد است با كمك خيرين و همراهي مسوولان در افزايش مسكن به ويژه در مناطق محروم اثرگذار باشيم. ٢٠٠ واحد مسكن در چهارمحال و بختياري با كمك خيرين ساخته خواهد شد.

صادرات فرش استان تهران
صادرات فرش استان تهران در 5 ماهه نخست سال به 89 ميليون دلار رسيد. به گزارش شاتا، معاون امور بازرگاني و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: در5 ماهه نخست سال 96 بيش از 89 ميليون دلار فرش از گمركات استان تهران صادر شده است كه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 19درصدي را نشان مي‌دهد. خليل پرتوزاده افزود: فرش استان تهران يكي از مزيت‌هاي استان بوده و شاهد رشد خوبي در اين هنر- صنعت هستيم و اميدواريم با پيدا كردن بازارهاي جديد و صادرات غيرنفتي نقش بيشتري را ايفا كند كه نتيجه آن اشتغال و توليد در داخل كشورخواهد بود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون