• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3940 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۶ آبان

تلاش يك هفته‌اي براي ماندن در كانال 86‌هزار‌تايي

در پنج روز كاري بورس تهران در هفته‌اي كه گذشت شاخص كل توانست با ترك كانال 85 هزار واحدي تا رقم 86 هزار و 636 بالا رود. روند قيمت سهم‌هاي خودرويي در اين هفته غالبا كاهشي بود. طي پنج روز كاري بورس تهران در هفته‌اي كه گذشت شاخص كل بازده نقدي و قيمتي توانست از تراز ۸۵ هزار و ۷۶۸ واحدي تا تراز ۸۶ هزار و ۶۳۶ واحدي بالا رود و در نتيجه رشد ۸۶۸ واحدي را تجربه كند. همچنين شاخص بازار اول در اين مدت از نيمه كانال ۵۹ هزار واحدي تا رقم ۶۰ هزار و ۲۵۳ واحدي بالا رفت و شاهد رشد ۷۲۲ واحد بود.
علاوه بر اين شاخص بازار دوم ۱۳۰۵ واحد رشد كرد و به رقم ۱۹۱ هزار و ۲۹۳ رسيد. در عين حال شاخص آزاد شناور با رشد ۷۳۳ واحدي از تراز ۹۲ هزار و ۸۳۳ به تراز ۹۳ هزار و ۶۰۶ ارتقا پيدا كرد. شاخص صنعت نيز در اين مدت توانست ۸۶۳ واحد رشد كند و تا رقم ۷۵ هزار و ۷۲۷ بالا رود. در اولين روز معاملات بورس تهران در هفته اخير دماسنج بازار سرمايه توانست با رشد ۶۶۲ واحد بار ديگر سقف‌‌شكني كند و تا نيمه كانال ۸۶ هزار واحدي بالا رود. در اين روز با وجود خودرويي‌ها گروه فرآورده‌هاي نفتي و فلزات اساسي عمدتا با رشد در قيمت پاياني رو‌به‌رو شدند. اما در دومين روز معاملات برخلاف رشد يك‌دست قندي‌ها بيشتر نمادها در گروه خودرو، فلزات اساسي و نفت، روند رو به كاهش در قيمت پاياني را تجربه كردند.
همچنين در سومين روز معاملات بورس تهران در هفته‌اي كه گذشت دماسنج بازار سرمايه با افت ۱۳۳ واحدي مواجه شد. در دوشنبه گذشته روند قيمتي سهم‌ها در گروه‌هاي كانه‌هاي فلزي، فلزات اساسي، فرآورده‌هاي نفتي و محصولات شيميايي عمدتا رو به كاهش بود. در چهارمين روز معاملات نيز با وجود رشد ۱۸۲ واحدي دماسنج بازار سرمايه بيشتر سهم‌هاي خودرويي روند رو به كاهشي در قيمت‌هاي پاياني را تجربه كردند، اما گروه‌هاي فرآورده‌هاي نفتي و مخابرات تا حدودي شاهد رشد قيمتي بودند. اما در آخرين روز معاملات قيمت سهم‌ها در اكثر نمادهاي خودرويي روند رو به كاهش را تجربه كردند و نفتي‌ها نيز عمدتا كمتر از يك درصد نوسان قيمتي داشتند. شاخص كل در چهاشنبه گذشته ۱۰۷ واحد رشد كرد، اما شاخص كل هم وزن، چندان تغييري نسبت به روز گذشته نداشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون