• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3944 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۰ آبان

ويژه

كاهش تعرفه رومينگ زايرين همراه اولي اربعين

در راستاي ارايه خدمات ارتباطي ويژه به زايرين اربعين، همراه اول تعرفه رومينگ بين‌الملل خود در عراق را كاهش داد.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همراه اول به منظور رفاه حال زايرين اربعين حسيني، تعرفه تماس رومينگ بين‌الملل شامل مكالمه، پيامك و اينترنت همراه مشتركين خود در عراق را كاهش داد.
بر اين اساس از روز چهارشنبه ۱۰ آبان تا ۹ آذر ماه سال جاري، تعرفه مكالمه مشتركين همراه اول با ايران دقيقه‌اي ۱۱۹۰ تومان، مكالمه دريافتي دقيقه‌اي ۷۹۰ تومان، مكالمه با شماره داخلي عراق دقيقه‌اي۳۹۰ تومان، ارسال پيامك ۲۵۰ تومان و اينترنت همراه هر مگابايت ۱۹۰ تومان محاسبه مي‌شود و دريافت پيامك رايگان است.
گفتني است پيش از اين، با تخفيف ويژه‌اي كه همراه اول ارايه مي‌كرد، تعرفه هر دقيقه مكالمه با ايران ۱۲۰۰ تومان، دريافت مكالمه دقيقه اي۱۰۰۰ تومان، مكالمه داخلي عراق دقيقه‌اي ۸۰۰ تومان، ارسال پيامك ۵۰۰ تومان و هر مگابايت اينترنت همراه ۸۰۰ تومان بود.
بر اساس اين گزارش، با وجود رايزني‌هاي صورت گرفته براي تخفيف بيشتر در تعرفه‌هاي رومينگ و ارايه واي‌فاي رايگان در كشور عراق، متاسفانه همكاري مناسبي از سمت اپراتورهاي عراقي صورت نگرفت.


هديه رايتل به اصحاب رسانه در نمايشگاه مطبوعات
‎در بيست و سومين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها، رايتل به اصحاب رسانه سيم‌كارت اعتباري و ديتاي رايگان هديه مي‌دهد. گفتني است رايتل با حضور در بيست و سومين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها سيم‌كارت به همراه بسته آغازين ويژه خبرنگاران، به اصحاب رسانه هديه مي‌دهد. ‎همچنين، بازديد‌كنندگان از غرفه رايتل با شركت در مسابقه اين اپراتور، امكان شركت در قرعه‌كشي روزانه پنج مودم‌ 4G  به همراه بسته آغازين يك ساله 36+36 و 10 سيم‌كارت اعتباري به همراه بسته آغازين را خواهند داشت.


بيمه پارسيان ميزبان نمايشگاه بورس، بانك و بيمه كيش
رييس كل بيمه مركزي و رييس سازمان بورس و اوراق بهادار با مديرعامل بيمه پارسيان ديدار و گفت‌وگو كردند. در نخستين روز برگزاري نمايشگاه بورس، بانك، بيمه و فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري ايران كه در جزيره كيش برگزار مي‌شود، غرفه بيمه پارسيان پذيراي مهمانان ويژه‌اي از اين نمايشگاه بود. اويار حسين، عضو هيات‌مديره و مديرعامل بيمه پارسيان در غرفه اين شركت ميزبان آقاي دكتر همتي رييس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران؛ دكتر محمدي، رييس سازمان بورس و اوراق بهادار و دكتر قاليباف، رييس شركت بورس و اوراق بهادار تهران بود.

توضيحات بانك رفاه در خصوص دو ابهام
در پي درج خبري با عنوان انتصاب يك نجومي‌بگير در بانك ملت رفت و آمد ۴ مديرعامل در ۴ سال «بانك رفاه كارگران» در مورد حقوق مديرعامل اين بانك و عملكردش در واگذاري سهام يك شركت و در مورد اين خبر واكنش نشان داد. در توضيحات بانك رفاه آمده است: «انتصاب يك نجومي‌بگير در بانك ملت» كه در آن اتهاماتي نادرست عليه بانك رفاه كارگران و جناب آقاي دكتر سهماني، مديرعامل اين بانك مطرح شده است، 1- پذيرش مديريت بانك رفاه كارگران از سوي جناب آقاي دكتر سهماني در تيرماه ۱۳۹۵، پس از اعمال قوانين جديد در موضوع ميزان پرداختي به مديران سيستم بانكي بوده است. لذا اطلاق مدير نجومي به نامبرده، نه تنها نادرست، بلكه در تضاد با شأن حضور ايشان در بانك رفاه است. 2- درباره واگذاري سهام شركت سرمايه‌گذاري توسعه معادن و فلزات لازم به توضيح است سهام مذكور در قبال پرداخت تسهيلات، در توثيق بانك رفاه بوده است كه پس از عدم وصول مطالبات با وجود اخطارهاي مكرر، اين سهام مطابق موازين قانوني به نفع بانك تمليك و نهايتا با طي تشريفات قانوني و در فرآيندي شفاف از طريق سازمان بورس و اوراق بهادار عرضه شد كه به تاييد مراجع ذي‌صلاح رسيده است.


بانك صنعت و معدن حامي صنايع كوچك و متوسط

 فرشاد كهياري، مدير تامين منابع مالي و سرمايه‌گذاري سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران ضمن تاكيد بر ضرورت پرداخت سرمايه در گردش دوساله به صنايع كوچك و متوسط در كشور گفت: تنها بانك صنعت و معدن براي حمايت از صنايع كوچك و متوسط، سرمايه در گردش سه ساله به واحد صنعتي اعطا مي‌كند. وي افزود: سرمايه در گردش سه ساله بانك صنعت و معدن تنها به واحدهاي صنعتي‌اي تعلق مي‌گيرد كه براي نخستين‌بار از اين تسهيلات بهره‌مند مي‌شوند. در حال حاضر سرمايه در گردش يك‌ساله و بدون تنفس به واحدهاي توليدي پرداخت مي‌شود اين تسهيلات جهت تامين مواد اوليه و پرداخت حقوق و دستمزد كارگران به واحدهاي صنعتي اعطا مي‌شود تا بتوانند توليد بيشتري داشته باشد.


برترين اپراتور اينترنت ثابت كشور در نمايشگاه مطبوعات

شركت انتقال داده‌هاي آسياتك بيست و سومين نمايشگاه مطبوعات را تحت پوشش اينترنت عمومي قرار داد. به گزارش روابط عمومي شركت آسياتك، دراين دوره از نمايشگاه اقدام به ارايه خدمات اينترنت جهت اطلاع‌رساني و استفاده غرفه‌ها و خبرنگاران كرده است و اينترنت اصلي نمايشگاه را تامين مي‌كند. ۳۰۰ مگابايت پهناي باند اينترنت آسياتك به ۱۵۰ غرفه به صورت كابلي و ۲۰۰۰ اكانت كاربري براي ۵۰۰ غرفه‌دار روي بستر WiFi، از جمله خدمات اين آسياتك به شركت‌كنندگان در بيست و سومين نمايشگاه مطبوعات است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون