• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3996 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ دي

صورت‌هاي مالي بانك رفاه تاييد و تصويب شد

جلسه مجمع عمومي عادي و سالانه بانك رفاه با حضور علي ربيعي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي برگزار و صورت‌هاي مالي اين بانك به تاييد و تصويب مجمع رسيد.
به گزارش روابط عمومي بانك رفاه، در جلسه مجمع اين بانك كه 16 دي ماه سال جاري و با حضور رييس و اعضاي مجمع بانك در محل سالن كنفرانس سازمان تامين اجتماعي برگزار شد، پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانوني بانك، صورت‌هاي مالي بانك منتهي به 30/12/95 به تاييد و تصويب مجمع رسيد.
دكتر ربيعي پس از تصويب صورت‌هاي مالي بانك رفاه طي سخناني گفت: بانك رفاه طي يك سال گذشته عملكرد و دستاوردهاي مطلوبي داشته است. به ويژه اقدامات اين بانك در مبارزه با فساد و شفافيت مالي مثال زدني است و اين شاخص‌هاي بسيار خوبي براي فعاليت‌هاي بانكي است.
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در جلسه مجمع با قدرداني از مديرعامل و اعضاي هيات‌مديره بانك رفاه به لحاظ دستاورد مطلوب و ثبات در مديريت بانك، اظهار داشت: هيات‌مديره و مديريت عالي اين بانك هم‌اكنون بسيار هماهنگ هستند. عملكرد يك سال گذشته هم ناشي از همين ثبات و يكدستي بوده است.
دكتر ربيعي افزود: سهامداران بانك رفاه در سال آينده استراتژي‌هاي خاصي براي حمايت و تقويت از آن دارند، يكي از مهم‌ترين استراتژي‌ها، تقويت و افزايش سرمايه بانك است كه اميدواريم به زودي محقق شود.
در ادامه جلسه مجمع دكتر نوربخش مديرعامل سازمان تامين اجتماعي و رييس مجمع بانك نيز طي سخناني با قدرداني از حضور وزير در جلسه مجمع بانك رفاه و همچنين قدرداني از مديرعامل و اعضاي هيات‌مديره اين بانك به لحاظ عملكرد مطلوب در سال 95 گفت: حضور وزير محترم تعاون، كار و رفاه اجتماعي در جلسه مجمع بانك رفاه، نشان مي‌دهد اين بانك از اهميت و جايگاه ويژه‌اي نزد وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و سازمان تامين اجتماعي برخوردار است.
دكتر نوربخش با اشاره به اينكه سرمايه بانك رفاه متعلق به سرمايه‌هاي خرد بازنشستگان سازمان تامين اجتماعي است گفت: بانك رفاه از تمامي توان خود براي ارايه خدمات مطلوب و ويژه به اين قشر معزز استفاده كند.
دكتر سهماني مديرعامل بانك رفاه نيز در گزارش هيات‌مديره به مجمع، با قدرداني از حضور دكتر ربيعي در جلسه مجمع و قدرداني از تلاش تمامي كاركنان بانك رفاه، گفت: خوشبختانه بانك رفاه در سال 95 با وجود تمامي محدوديت‌ها توانست سودآوري قابل قبولي را داشته باشد.
مديرعامل بانك رفاه با اشاره به اينكه سود حاصله در اين بانك، سودي واقعي و حاصل عملكرد بانك در حوزه‌هاي مختلف است، گفت: يكي از مهم‌ترين اهداف بانك در سال 95 عبور از زياندهي و دستيابي به سودآوري بود كه بحمدلله با هم‌افزايي تمامي اركان محقق شد.
دكتر سهماني در ادامه مهم‌ترين استراتژي‌هاي بانك رفاه در سال 97 را برشمرد و خاطرنشان ساخت: پيگيري و تقويت رويكرد مشتري محوري، افزايش بيش از پيش كيفيت خدمات، تبديل شدن به يك بنگاه اقتصادي سودآور و عبور از بانكداري سنتي و عمل كردن به مثابه يك بانك مدرن و خدمات محور از جمله مهم‌ترين استراتژي‌هاي بانك در سال آتي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون