• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3996 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ دي

انتخاب مديرعامل پارس‌آريان به عنوان مدير شايسته ملي

علي‌اكبر امين‌تفرشي، مديرعامل شركت پارس‌آريان– هلدينگ سرمايه‌گذاري گروه مالي پاسارگاد- موفق به دريافت نشان مدير شايسته ملي شد.
به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، در كنگره «مدير شايسته ملي» كه از سوي مركز پژوهش و آموزش مديريت ايران، در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار شد، مديرعامل شركت پارس‌آريان، به عنوان يكي از نخبگان مديريت كشور، تنديس و لوح تقدير «مدير شايسته ملي» را دريافت كرد. بر اساس اين خبر، اين مراسم با حضور جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و همچنين تعدادي از مسوولان و مديران شركت‌هاي برتر حوزه كارآفريني، اساتيد دانشگاه و دانشجويان برگزار شد. هدف از برگزاري نيز تجليل از نخبگان مديريت ايران، با در نظر گرفتن شاخص‌هايي مانند كارآفريني، توسعه، ابتكار، خلاقيت و سابقه عملكرد موفق بود. همچنين در اين كنگره سخنراني‌ها و مقالاتي نيز در خصوص شيوه‌هاي توسعه و رونق كسب و كار و همچنين راه‌هاي رفع موانع موجود ارايه شد.
شركت سرمايه‌گذاري پارس‌آريان (سهامي عام)، نخستين سنگ بناي ايجاد گروه مالي پاسارگاد، با هدف بسترسازي و راهبري فرآيند تشكيل يكي از بزرگ‌ترين گروه‌هاي مالي و اقتصادي كشور از طريق جذب سرمايه‌هاي مردمي و بخش خصوصي و به‌كارگيري آنها در فعاليت‌هاي متنوع و پربازده اقتصادي، با آرمان گام نهادن در مسير اعتلاي ايران اسلامي در تيرماه 1384 شكل گرفت و اكنون جايگاه يكي از بزرگ‌ترين و معتبرترين شركت‌هاي هلدينگ متعلق به بخش خصوصي در ايران را به خود اختصاص داده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون